Albumaankondigingen

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Simple Minds Direction of the Heart 21 oktober nieuwe album.
Nieuwe single First you jump staat vandaag online.
Die zullen de festivals wel weer afgaan volgend jaar.
 

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Moet hem nog wat meer aandacht geven. Als een single zou ik hem niet zo snel opnieuw luisteren, maar in de context van het album zal het vast wel weer mooi zijn :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Voor de muziekpuristen op dit forum goed nieuws, nieuw album van Nickelback komt eraan. Single San Quentin is inmiddels te beluisteren.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Voor de muziekpuristen op dit forum goed nieuws, nieuw album van Nickelback komt eraan. Single San Quentin is inmiddels te beluisteren.
Ik heb die haat op Nickelback nooit helemaal begrepen. Ja tuurlijk is het geen hoogstaande muziek, maar zo zijn er nog duizenden bands. Dit nummer is er ook zo een. Luistert makkelijk weg, niet zoveel mis mee, maar ook geen probleem als ik het nooit meer hoor.

Ik ben ooit in een ver ver verleden eens naar Nickelback geweest toen ze in de (toen nog HMH) Afas stonden. Als toen nog beginnende muziekliefhebber die nog de hele wereld aan bands moest ontdekken, vond ik dat best prima.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Nee inderdaad. Heb ook nooit echt iets tegen ze gehad.
Misschien wel iets voor Pinkpop 2023..
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Nieuw album van Ozzy Osbourne is uit, Patient nr 9.
13 nummers waarvan de titeltrack een tijdje geleden al werd gereleased (en klinkt nog lekker ook).
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiefs

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408

Tweede single is er ook. Toegankelijker (en daarom ook saaier?)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
13-11 de eerste act van 3 delen van Smashing pumpkins. Andere volgen in januari en april. Eerste single van het eerste album van het drieluik is uit.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
De Amerikaanse band Paramore brengt na zes jaar weer een nieuw album uit. De band kondigde vandaag aan dat het zesde studioalbum, getiteld This Is Why, op 10 februari 2023 uitkomt.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Thisso

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De Amerikaanse band Paramore brengt na zes jaar weer een nieuw album uit. De band kondigde vandaag aan dat het zesde studioalbum, getiteld This Is Why, op 10 februari 2023 uitkomt.

Een de gelijknamige single is ook uit. Klinkt als een mix tussen oude paramore en het solowerk van Hayley Williams. Een goede combi.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Zet 't maar hier neer, maar Steven Wilson heeft z'n volgende soloalbum al af...
Laatst het interview met hem in de oor gelezen. Hieruit bleek ook dat hij porcupine tree wou afsluiten. Met the incident voelde het niet goed en met closure/continuation wilde hij het afmaken.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken