Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Zat eens te kijken naar eventuele namen voor Roadburn 2023. Ik zie dat Inferno in Noorwegen (6+7 april) zojuist namen bekend heeft gemaakt. Zit niet superveel tussen, hoor, maar daar komen voorlopig Cannibal Corpse, Odium, Harakiri for the Sky, Djevel, Nekromantheon, Darvaza, Nervosa, Lili Refrain, Svalbard, Dwaal en Mutilated Tyrant.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
132
79
Something heavy is coming! Een gloednieuwe heavy music experience: The Rock Circus. 3, 4 & 5 november 2023 in Brabanthallen, Den Bosch. Meld je aan op therockcircus.nl, dan je wordt op de hoogte gehouden van de eerste aankondigingen.
Bedankt, het is lekker in de buurt, dus ga het zeker in de gaten houden
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Veel pech voor het Holland International Bluesfestival.
Vlak voordat ze zou optreden, moet Beth Hart afzeggen vanwege ziekte.
En ze hadden al geen dik programma om eerlijk te zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Veel pech voor het Holland International Bluesfestival.
Vlak voordat ze zou optreden, moet Beth Hart afzeggen vanwege ziekte.
En ze hadden al geen dik programma om eerlijk te zijn.
Was wel veruit de beste dag en dan krijg je toch nog een annulering. Heel zuur...
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Vandaag naar Emmen: Hello Festival. Is ook niet meer de line-up van voor Corona, maar toch enkele mooie namen. Antoon, Flemming, OMD, Marky Ramone en Europe. En voor de Hollandse meezingers komt Henk Wijngaard ook nog een half uurtje zingen. Ik heb er zin in ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vandaag naar Emmen: Hello Festival. Is ook niet meer de line-up van voor Corona, maar toch enkele mooie namen. Antoon, Flemming, OMD, Marky Ramone en Europe. En voor de Hollandse meezingers komt Henk Wijngaard ook nog een half uurtje zingen. Ik heb er zin in ?
Leuk man, ik zie je daar. Ik ga vooral voor Europe, OMD, Marky Ramone en Al McKay. Al ga ik voor het gezien te hebben ook toch wel even gluren bij de Dolly Dots :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Igo.

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Gelukkig zingt Henk Wijngaard tegelijkertijd met de Dolly Dots, heb niet zo’n trek in Angela Groothuizen. ?
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Into the Grave is momenteel in volle gang, maar er zijn al namen aangekondigd voor volgend jaar!
287468261_5537088862970139_990123814186009488_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.682
1.847
Volgend jaar is de laatste editie van het bluesfestival in Grolloo en wel op 9 en 10 juni. Headliners zijn natuurlijk nog niet bevestigd maar ik ga ervan uit dat John Fogerty nu zijn concert eindelijk komt inhalen.... En ook Beth Hart zal haar show wel willen inhalen na gisteren op het laatste moment te hebben afgezegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Leuk man, ik zie je daar. Ik ga vooral voor Europe, OMD, Marky Ramone en Al McKay. Al ga ik voor het gezien te hebben ook toch wel even gluren bij de Dolly Dots :ROFLMAO:
OMD was genieten. Een van de redenen waarom ik ben gegaan. Marky Ramone leuk om te zien. Al Mckay EWF experience prima show, weinig spontaans maar wel lekker. Dolly Dots... tja na drie nummers maar op de heuvel gaan liggen en pas bij Doe maar ging het publiek los. Bij Europe zat ik al op het terras van mijn huisje.
dit had overigens ook prima in ik ben naar .... geweest en het was geplaats kunnen worden
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Er zijn (wat) namen voor het Zomerparkfeest in Venlo (26-29 augustus) bekend gemaakt. Lekker gratis zoals altijd ;)

S10 / Amadou & Mariam / Antoon / DeWolff / Flemming / Frans Pollux / Froukje / Kevin & the Animals / Tinariwen
Andy & the Antichrist / Bangkreng / Banji / Bente / Black Flower / Blackbird / Coco Maria / CUT_ / Danny Froger / Danny Paradero / Dave Nunes / Dawn Brothers / DJ St. Paul / DJ Watusawa / Donny Benét / Donyell / Dorien Dijkhuis / Dreamer / Drum&Beeker / Eddy Peterson / Elle Hollis / Emirhan X / Errol Linton / Florentijn Bruning / Funkfreakerz / Gismo / Guusje & Noa / Hang Youth / Hard Ton / JAEL / Janet Livv / Jengi / Jozef van Wissem / KA / KIDDO / Kleine Crack / Krista Meijer / La Regadera / Laudy Xalen / LINZ / Marshmallow Moonshine / MAURINO / Modern Technology / Moss / Mr Cranes / Muito Kaballa Power Ensemble / Numidia / O Sevens / Orkesta Mendoza / Ozan Ata Canani & Karaba / Patriek Verdriet / Pave / Philou Louzolo / Ploegendienst / POM / Schroothoop / Sil & Dan / Six Feet Up / Sly & the Family Drone + Dead Neanderthals / Sounds DJ's / SPROKEN / Sunset Cinema / Sylvie Kreusch / The Funk Trunk / The Other Side : OISHI & Chrissie / The Please / The Tailbones / The Weather Station / Thissa / Titia / Togo All Stars / TootArd / Träcksäck / Ultraxx
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Lieve Left of the Dial-nieuwsbrieflezer,

Het houdt niet op! Brachten we twee maanden geleden een flinke stapel nieuwe Left of the Dial-namen naar buiten, vandaag hebben we maar liefst 21 nieuwe bevestigingen voor je. Laat de zomer maar snel afgelopen zijn zodat Left of the Dial kan beginnen!

NIEUWE NAMEN
7EBRA (SE) • BED (NL) • Bo Ningen (JP) • BROWER (US) • Cucamaras (UK) • Deep Tan (UK) • Enjoyable Listens (UK) • Ethan P. Flynn (UK) • Go March (BE) • Gurriers (IE) • Hemelbestormer (BE) • Home Counties (UK) • Kaputt (UK) • Makthaverskan (SE) • Meltheads (BE) • Mewn (UK) • More Kicks (UK) • Peaness (UK) • The People’s Pleasure Grounds (NL) • Public Body (UK) • Soup! (UK)
Weer een berg nieuwe namen voor Left of the Dial, waaronder een aantal hele fijne.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bo Ningen ook best een bekende naam voor dit festival, maar ze zijn zeker welkom.

Verder begint de lineup nu echt heel sterk te worden. Natuurlijk grotendeels onbekende namen, maar van de eerste 69 namen ben ik nu al bij 42 namen zeer geïnteresseerd om er een stuk van mee te pakken. Ze geven zelf aan ruim 100 bands te boeken, dus dat belooft wat. Bovendien speelt een groot aantal bands meerdere shows, wat weer helpt clashes te vermijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Rincewind

Randprogramma
21 nov 2014
150
95
De line-up van Culemborg Blues is compleet. ( 27 augustus 2022, toegang gratis)
  • Laurence Jones Band (UK)
  • Harlem Lake XXL
  • Wille & The Bandits (UK)
  • Grollo
  • Catfish (UK)
  • Electric Hollers
  • Barrelhouse
  • Troy Redfern (UK)
  • Copperhead County
  • Lefthand Freddy
  • The Matt Woosey Band (UK)
  • Earl Jackson and The CC Jerome Allstars (UK/NL)
  • Kids In The Blues
  • La Grange
  • Robbert Duijf
  • Mike’s Mud
  • Trouble No More
  • Chicago Capitols
  • The Emoji Project
  • Blue Riot Combo (BE)

The night before... ( 26 augustus 2022, toegang gratis)
  • Key 4
  • Ticket West
  • Hendrikse (duo)
  • Gumbo & The Monk
  • Sweet Mary Jane
  • Money & The Man
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
Het gratis Appelpop in Tiel op vrijdag 9 en zaterdag 10 september heeft de volledige line-up bekend gemaakt. Dit jaar gekozen voor alleen Nederlandse acts.

Guus Meeuwis, DI-RECT, Davina Michelle, Chef’Special, Son Mieux, Suzan&Freek, Diggy Dex, The Dirty Daddies, Emma Heesters, Fata Boom, Joost, Merol, Jungle by Night, Pip Blom, S10, Rondé, The Vices, Froukje, Goldband, Meau, Antoon, Prins S. en De Geit, Beachdog, The Dean, Sophie Straat, Wies, Cloudsurfers, Silent Disco, Desperadoes area, Singlefeestje, 80’s Verantwoord en Zer00s Heroes.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Was toch iets vergeten trouwens. Festivalletje in Doornroosje, georganiseerd door Temple Fang zelf. Fijne line-up!
289250907_456381936449714_3779746519372375479_n.jpg
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
En de laatste namen voor Valkhof Festival + Blokkenschema:

Marina Satti
Kids Return
Kit Sebastian
LUMER
Terzij de Horde
Kids with Buns
Severant
Philip Lassiter
Conjunto Papa Upa
Helsdingen Trio
Jazzbois
Dragonfruit
Myra Pilar
Jaro
Biraz Daha
Shamzon
Miss MaryLane
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken