Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ragnarok uit. Wat een ervaring. Na Elden Ring mijn GOTY.

Voorlopige top 5 2022:

1. Elden Ring
2. God of War Ragnarok
3. AI Somnium Files: Nirvana Initiative
4. Sifu
5. Mario + Rabbids: Sparks of Hope
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Maar uhh.. mijn dochter wilde de nieuwe Pokémon game, van de goedheiligman. Maar de Sint vroeg mij gisteren om hem eerst even te testen. Wat een kut game zeg. Mijn Playstation 2 heeft betere graphics dan dit. Door debielen zoals de Sint (en ik ook dus) blijft deze serie in tact, maar ze verdienen het echt niet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Eens. Die vorige zag er ook echt niet uit. Mja, Pokemon maakt blind.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Flink wat Black Friday-sales, was dat eerdere jaren ook zo groot in Nederland? Na wat wikken en wegen tot gelukkig slechts vier aankopen gekomen:
- Chaos;Head Noah & Chaos;Child Double Pack (Switch)
- Star Ocean: The Divine Force (PS4)
- Immortality (Steam)
- OPUS: Echo of Starsong (Steam)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Flink wat Black Friday-sales, was dat eerdere jaren ook zo groot in Nederland? Na wat wikken en wegen tot gelukkig slechts vier aankopen gekomen:
- Chaos;Head Noah & Chaos;Child Double Pack (Switch)
Oeh, tof. Waar heb je die gevonden en voor welke prijs?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Poh, Sonic Frontiers is niet best. Eerste paar uur waren nog wel ok. Maar zodra je op eiland twee komt....

Absurde popin, enorm repetitief, gameplay niet echt vloeiend. Niet meer dan 15e oid waard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Poh, Sonic Frontiers is niet best. Eerste paar uur waren nog wel ok. Maar zodra je op eiland twee komt....

Absurde popin, enorm repetitief, gameplay niet echt vloeiend. Niet meer dan 15e oid waard.
Jammer. Welke versie speel je? Heb gelezen dat die op PS5 een stuk beter loopt dan op PS4/Switch.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Wij hebben de nieuwe Pokemon niet gehaald. Het is niet meer wat het geweest is als je vanaf het begin al speelt. Ze hadden eigenlijk nooit van de 3DS af moeten stappen. XY/ORAS was het laatste hoogtepunt, en Sun/Moon was nog wel prima.

Verder nog de tip om even de PS-store te checken voor kortingen. Gisteren gekocht: Rayman Legends voor 5 euro en Prison Architect voor 6,50.
Maar zag ook verschillende Assassin's Creed games voorbij komen; Odyssey voor 16 euro, Origins voor 14 euro en Syndicate voor 8 euro of iets dergelijks.

Volgens mij is Prison Architect wel een beetje vergelijkbaar met City Skylines, maar geen idee precies, nog niet gespeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Arceus vond ik wel tof. Daar hadden ze op mogen voortborduren imo.

Jammer. Welke versie speel je? Heb gelezen dat die op PS5 een stuk beter loopt dan op PS4/Switch.
PS5. Hij is ergens wel vermakelijk maar had met meer tijd een stuk beter kunnen zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Biomutant en Mass Effect Legendary edition komen naar PS plus samen met Divine Knockout. Toch wel benieuwd naar die eerste 2.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mass Effect is awesome.

Net op mijn vrije dag nog een paar uurtjes Sonic gespeeld. Eindbaas wereld twee, duurt een eeuwigheid voor je met hem kan vechten, je moet hem eerst volledig beklimmen, je maximum ringen (400 in mijn geval) is tijd en loopt af. 2/3e levensbalkje weggemept, komt er een onduidelijke QTE, ga ik dood en mag ik met 70 ringen nogmaals het gevecht proberen. Als ik meer ringen wil mag ik een eerdere save laden. Maar eerst weer klimmen anders kan ik niet vechten.

Ennnn uninstall. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Met dank aan de Sint is eindelijk mijn Steam Deck + dock + Steam controller setup compleet.

Het is een beetje afhankelijk van de game hoe goed het werkt, maar ik speel nu door Deliver Us The Moon heen en dat werkt heel goed! Op de TV althans, in handheld gaat het wat stroever.

Left 4 Death 2 speelt dan weer heel buggy, nog meer dan op de pc ja.

Ook Mini Motorways geprobeerd en hoewel dat technisch wel werkt is het mij wat te veel gepriegel op het kleine touchscreen. Waar dat met Mini Metro dan weer prima werkt.

Nog even verder experimenteren dus, maar wel blij met deze nieuwe mogelijkheden om de Steam library te kunnen spelen!
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ennnn uninstall. :)
Ennnn alsnog uitgespeeld. :p

Eigenlijk best wel mee vermaakt. Voelde een tikkie als een PS2 game maar de gameplay zelf was, repetitief, maar vermakelijk. Voor 15 a 20 euro zou ik hem aanraden maar niet veel meer dan dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ennnn alsnog uitgespeeld. :p

Eigenlijk best wel mee vermaakt. Voelde een tikkie als een PS2 game maar de gameplay zelf was, repetitief, maar vermakelijk. Voor 15 a 20 euro zou ik hem aanraden maar niet veel meer dan dat.
Ik wacht wel tot die ooit op PS Plus staat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ben nu sinds een paar dagen de nieuwe Monkey Island aan het spelen via Gamepass. Het is echt wel weer een beetje thuiskomen. Veel fanservice ook. Kan deze aan liefhebbers van het genre of mensen die het vroeger fijne games vonden echt aanraden. Heerlijke rustige winteravond game.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik heb de Forspoken demo net gespeeld. Ben er niet echt aan uit wat ik er van moet. Kwa gameplay voelt het vrij goed aan en makkelijk. Maar ik vraag me in de demo al af wat het doel is waarom ik dit allemaal doe. Ook lijkt het bewegen door de map een beetje raar aan te voelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken