Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Ja hoopte na modest mouse nog te gaan, maar dan maar naar the record company in de plaats
Edit: zonder technische problemen hadden die mannen van Modest Mouse echt 1 van de shows van het weekend gegeven voor mij, zeer spijtig
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

PirateBenji

Nieuw lid
2 jul 2022
4
0
3 bijdragen;

"Also titties. Goeie energie, maar serieuze vraag: spelen ze alleen covers? No offense."

"Keane: ene plaat lijkt op de andere. Moeilijk om te vinden waar de ene eindigt en de andere begint. Goed om bij in slaap te vallen wel."

Jij bent vast gezellig op feestjes ;)
Op metal optredens? Vraag maar. Zit meerderheid van de tijd vanvoor op de optredens.

Om heel eerlijk te zijn heb ik hier gewoon een account aangemaakt om te verifieren of RHCP effectief zou spelen. Ieder zijn ding natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Stijn Meuris bij Bazart en Walter Grootaers bij Joost. De Nederlandstalige Belpop oerrockers mogen ook meedoen. Bij die laatste was ik graag aanwezig geweest. Joost is soort van geniaal.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Micheal Kiwanuka was echt heel goed. Zat op de bankjes achterin, man met de hamer kwam even langs. Maar Micheal zorgde ervoor dat ik ergens in de twilight tussen aangeschoten en moe een hele bijzondere concertervaring heb beleefd. Echt heel heel goed
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie, Moniek en slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Nie te geloven dat er zoveel volk komt kijken bij zo'n kutband als Balthazar.

Vraag me eigenlijk af wat ik hier kom doen om eerlijk te zijn :')
+1.
Dit is het triootje Bazart / Oscar and the wolf / Balthazar, wat bij ons in de vriendengroep in het lijstje staat van de meest irritante Belgische kutgroepen.
Ooit gezien, maar nu liefst nooit meer opnieuw …
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.124
1.530
Gunther D die op de Brewery vuurwerk van Camille en duizend regenbogen van Laura Omloop in een hardstyle remix staat te draaien is best lachen. Maakt de lange wachtrij voor eten lolliger.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Welke band speelt er nu op channel 2? kan nergens de naam vinden. Volgens de website is het metallica....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken