Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Oké, een voor- en tegenstander haha. Hebben voor mij de beste Belgenplaat van het jaar gemaakt vooralsnog. Ene van m’n must-sees op PkP denk ik. ? Lekker op een dag met Slipknot voor het contrastje.
Charlotte Adigery en Bolis Pupul hebben, eveneens wat mij betreft, de plaat van het jaar gemaakt. Grijsgedraaid hier al intussen…
Maar…. Bij live concerten zijn de geluidstechnici even belangrijk als de artiesten zelf en als die er niet in slagen om een goede mix te laten horen, dan krijg je helaas publiek dat gaat lopen. Hopelijk volgende keer met minder bas dus…
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
373
529
Ik ben héél laat hiermee, maar ik vond Waterparks gisteren wel degelijk een fijne ervaring & zeker de 0 sterren niet waard. M'n zus sleepte me hierheen & hoewel het niet mijn genre was, heb ik toch enigszins genoten. De zanger maakte fijne grapjes, was zelf verbaasd dat er zoveel mensen naar de Slope trokken en ze speelden een degelijke poppunk set. Tevens zorgden ze zelfs voor de eerste circlepit van de dag (die ik zag!).

Turnstiles vond ik helaas maar "oké". Hun energie was wel leuk, de instrumenten vond ik oprecht fenomenaal goed, maar de zang vond ik wat minder.

Metallica was fantastisch. Zalig! Ook al miste ik nummers als Fade to Black, The Unforgiven, ... toch heb ik héél erg genoten. Zalig. Nu uitkijken naar de volgende festivals... Knotfest in Duitsland, Alcatraz in Kortrijk en Pukkelpop, voor Slipknot natuurlijk. Ik wens jullie allemaal nog héél veel plezier vanavond & morgen. Ik duim voor jullie mee dat de RHCP komen!!!
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Die was vastgezekerd toch? Dat lijkt me net een paar andere mouwen.

Gaan ze trouwens vanavond nog de Peppers bevestigen of mensen echt in het ongewisse laten tot morgen.

Tikje lullig tegenover mensen met een dagticket als ze alsnog cancellen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Het is niet de populaire mening hier maar 21P gaf net een vd shows van het festival hoor. Ik vond het erg vet. Plat en cliche? Ja misschien maar het werkt als een malle en die mannen hebben hits. En als je ongezekerd het beeldscherm opklimt en daar het liedje afmaakt ben je simpelweg een held.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Het is niet de populaire mening hier maar 21P gaf net een vd shows van het festival hoor. Ik vond het erg vet. Plat en cliche? Ja misschien maar het werkt als een malle en die mannen hebben hits. En als je ongezekerd het beeldscherm opklimt en daar het liedje afmaakt ben je simpelweg een held.
Ik denk dat de Werchter organisatie blij mag zijn dat fever 333 niet op de mainstage staat. Die mannen hebben al hoger geklommen en zelfs van gesprongen. Ten strengste aangeraden aan allen daar om fever 333 zeker te gaan bekijken maar tegelijk moet die band de grootste nachtmerrie zijn voor een organisatie
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Bekijk bijlage 2092

Al wat geruchten voor volgend jaar. Wss fake als de pest maar ik zou er niet van verschieten als sommige van deze acts volgend jaar op Rock Werchter. spelen. Klaarkomen mag.
Ergens zie ik het echt nog gebeuren dat architects gewoon op Werchter staat. Zeker met die laatste plaat die veel meer mainstream is, het emotionele verhaal voor StuBru is er ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Tikje lullig tegenover mensen met een dagticket als ze alsnog cancellen.
Ik heb een dagticket voor morgen en zou inderdaad nogal lullig zijn ja...

Maar de signalen wijzen wel de goede kant op inmiddels. De band heeft al gezond en wel in Brussel fans ontmoet

Toch had ik wel gehoopt op een officiële bevestiging
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Die was vastgezekerd toch? Dat lijkt me net een paar andere mouwen.
Leek er niet op. Ook omdat hij er dit klom en niet in een rechte lijn. Behoorlijk onverantwoord idd. Natuurlijk snap ik ook dat het publiek hier enthousiast op reageerde.

Verder de show. Jammer dat deze band zo is afgegleden qua muziek na car radio. Alles wat ze daarna hebben gemaakt vond ik gewoon meuk. Maar, het werkt wel op een grote weide. Ik stond heel ver van achteren en ik zag wel zo ongeveer het hele veld los gaan. Ze maken er een energieke show van
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Wat staat t geluid zacht bij Jamie xx? Gisteren bij Moderat maakte ik me zorgen om mn gehoor, dit is t andere uiterste
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken