Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Dit ligt gevoelig maar ook Post Malone is beschikbaar voor de zondag….

Denk dat hij niet al teveel trucks hoeft mee te nemen en staat op zaterdag in Zweden. Andere mogelijkheid is inderdaad The Strokes… maar goed hopen dat the pepers er gewoon zijn.

Ik denk nog steeds dat the killers headliner worden als RHCP uitvalt. En dat er een soort sub headliner zal komen.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Komt turnstile maar later op de stream? Ik zie nog steeds idles of zijn ze gewoon nog niet begonnen
 

Bert

Support act
14 nov 2014
846
778
Girl in Red....jammer dat ze te laat was, want 45 minuten was echt te weinig. Die heeft één van de beste optredens van het weekend gegeven denk ik.

Binnen de 3 jaar staat die te headlinen. Erg sterke visuals en lichtshow ook.
Eens. goede show heerlijke attitude. Overigens stond op daar insta dat ze om 1800 begon.
Althans dat hoorde ik
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
k denk nog steeds dat the killers headliner worden als RHCP uitvalt. En dat er een soort sub headliner zal komen.
Maar waarom eigenlijk? Zolang we het niet hebben over een Triggerfinger of een Deus, maakt het logistiek gezien weinig uit of het een subheadliner of headliner is die een extra show moet komen doen lijkt me. Qua productie die meegenomen moet worden denk ik zelfs dat the Strokes minder heeft dan the Killers en die zijn nu sub. En geld zou ook geen issue moeten zijn toch als de Peppers niet meer komen?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Turnstile is hier toch gewoon net begonnen, zoals aangekondigd stond tijdens idles als 'volgende stream op kanaal 1'
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
Klonk alleszins goed. Maar zelfs voor het hardere werk wilde dat blok Metallica publiek niet bewegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken