Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.566
Album is volledig geproducet door de Dewaele brothers, dus klinkt heel erg als Soulwax (from deewee / essential)
Album van het jaar, sowieso.
Wel geen idee hoe ze live zijn,

In één woord? Uitstekend.

Charlotte Adigéry heeft uitstraling en die nummers komen live echt goed over. Meepikken dus als je kan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: slyke

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
In tegenstelling tot de tweet vanmiddag dus nog geen update over RHCP...

Is dat een goed of slecht teken?
Misschien heeft de band nog niet definitief afgezegd en willen ze de situatie morgen bekijken?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.131
10.397
In tegenstelling tot de tweet vanmiddag dus nog geen update over RHCP...

Is dat een goed of slecht teken?
Misschien heeft de band nog niet definitief afgezegd en willen ze de situatie morgen bekijken?
Slecht ben ik bang. Ze willen gelijk een vervanger bekend maken denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
In tegenstelling tot de tweet vanmiddag dus nog geen update over RHCP...

Is dat een goed of slecht teken?
Misschien heeft de band nog niet definitief afgezegd en willen ze de situatie morgen bekijken?

Denk vooral dat het RW is die met een vervanger wil komen. Dat en het feit dat Greta ook afzegde en ze wat tijd tussen beide cancels willen steken om de mood niet te veel te killen…
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Maar er is ook wel een kans dat de band gewoon nog geen duidelijkheid heeft gegeven toch?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.566
Vraag is...gaan ze met een te verwachten Belgische act als Triggerfinger of dEUS komen, of gaan ze een stunt uithalen en een grote buitenlandse naam last minute uit de hoed trekken?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.876
8.492
ik kan er niet bij dat turnstile van 2e op de barn naar subheadliner is gegaan in een paar dagen tijd. niet dat ik het erg vind. maar ik vermoed dat de werchter organisatie nu ongeveer wel spijt heeft dat ze queens of the stone age nooit vervangen hebben

Komt ervan om je dag op te hangen aan 1 band… Het is niet dat ze geen tijd hebben gehad om die te vervangen. Nog niet zo lang geleden werd Foo Fighters vervangen binnen een termijn van anderhalve week.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Vraag is...gaan ze met een te verwachten Belgische act als Triggerfinger of dEUS komen, of gaan ze een stunt uithalen en een grote buitenlandse naam last minute uit de hoed trekken?
The Strokes??

Staan morgen op Roskilde en zondag niks, zijn denk ik redelijk betaalbaar (zeker als RHCP wegvalt) en zouden in 2020 eigenlijk al komen
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Bovendien ook wel iets wat de Peppers fans kan pleasen denk ik. Ze staan zelfs in hun voorprogramma in Amerika
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Ik wil toch even de waardering uitspreken voor Werchter. Het vloeiend omzetten van acts in het tijdschema en toch waardige vervangers vinden in zo’n krappe tijd is gewoon knap werk! Dus complimenten! Ook de vervanger van Clairo is een waardige vervanger. Ik ken de vervanger niet maar ga het eens proberen te luisteren.

Mocht RHCP niet komen dan heb ik er vertrouwen in dat er nog een redelijk grote act komt. Maar dat The Killers headliner worden.

The Killers komen denk ik 99% zeker. Ze konden niet naar Stockholm vanwege een kapot vliegtuig ze zitten nu in Frankrijk . Met de trucks zijn ze zo in België en benzine en trucks zijn er genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Brian

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Komt ervan om je dag op te hangen aan 1 band… Het is niet dat ze geen tijd hebben gehad om die te vervangen. Nog niet zo lang geleden werd Foo Fighters vervangen binnen een termijn van anderhalve week.
Matt, oprechte vraag: hoeveel plezier haal je eruit om deze riedel 10x te herhalen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Mink

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.571
Matt, oprechte vraag: hoeveel plezier haal je eruit om deze riedel 10x te herhalen?
Goh, zo lang Metallica komt denk ik dat 95% van de dagticket kopers er niet erg mee in zitten als gvf of Sam fender of ... Cancellen

edit: verkeerde mens getagged
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken