Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
72
65
Sim was lekker om op starten
Kan het aan mij liggen of heeft de main vandaag harder geluid, ik vond het gisteren zeker met doppen redelijk zacht
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
Lijkt me niet, ze komen vanmiddag al met nieuws en ze zijn hoopvol. Als ik mijn geld nu ergens op moest inzetten is het dat het gewoon doorgaat. Zou wel ontzettend zonde zijn als het niet zo is...
Laten we zeggen dat ze nu WEL alternatieve aan het zoeken zijn terwijl dat met Metallica niet het geval was...
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
The Strokes zijn alvast nog vrij.

Maar op zulke korte termijn? Dat wordt eerder een kleine band + de rest doorschuiven.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Laten we zeggen dat ze nu WEL alternatieve aan het zoeken zijn terwijl dat met Metallica niet het geval was...
Begreep later pas dat jij een insider bent. Als dat zo is wat je zegt, vind ik het bericht van Rock Werchter echt heel raar. Onproffesioneel zelfs.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Miles Kane. In het tweede deel van de set had hij het volk wel mee zeg. Blijft een rasentertainer!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Oke… Clairo komt ook niet! Het lijkt haast wel alsof Werchter gewacht heeft met de annuleringen van enkele kleine namen…
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Begreep later pas dat jij een insider bent. Als dat zo is wat je zegt, vind ik het bericht van Rock Werchter echt heel raar. Onproffesioneel zelfs.
Nee toch?

Beter iets laten weten dan helemaal niets. En 't is niet dat je nu al moet zeggen: ze komen niet, als je het niet eens zeker weet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat een vervanger. Nu ben ik jaloers op de aanwezigen.
Tja, het is natuurlijk nog we de vraag of je binnen komt bij klubc. En eerder weggaan bij Phoebe is een no-go. Beide tenten hier zijn fantastisch qua beleving en sfeer, maar qua organisatie kan het stukken beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Vraagje wordt het voorvak bij rock werchter net als bij pinkpop na elke act leeg gehaald of mag je zolang blijven staan als je wilt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken