Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Ietwat onverwacht hoogtepunt van de dag, maar wauw wauw wauw Lianne La Havas!! Wat een vrouw! (en band!) Als je de kans krijgt om haar ergens te zien deze zomer, zeker niet twijfelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
My name is Eddie veddie.

Verder niks van gemerkt. Erg emotioneel inderdaad en veel nadruk op veiligheid. Fantastisch optreden. Afsluiten met het trio black, alive en rockin in the free word. Heerlijk
Jaaa die toegift was zo fijn. zelfs nog met een blije pit bij die laatste. Ik zit nu blij in mijn tent. Maar Eddie was vooral emotioneel, niet lam. Een vriend enkele dagen geleden overleden en Roskilde drama op deze dag. Goede show van PJ.

Ook van TWOD er genoten. Eerste keer sat ik ze op een mainstage zag maar werkte echt heel goed bij mij. Ook de neefjes vonden het tof.

De regen was wel een spelbreker en gaar dat Beck 25 minuten te laat begon aangezien ik alleen de eerste 45 minuten wilde zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik geef mezelf bij deze even kudo's dat ik heel Rag n Bone Man in de freaking harde regen heb staan kijken omdat het groepje hem graag wilde zien. En ik moet zeggen... ik vond het best goed. Vermakelijke show waarvan ik stiekem nog veel kende ook.

Sowieso een dag met veel artiesten die ik echt niet snel zelf Ou luisteren met Carly Rae Jepsen, Glints, RnB man, The Kid Laroi en nog ff White Reaper. Dat is de diversiteit sie ik van Werchter altijd goed kan waarderen
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Heerlijke dag ondanks de opstartproblemen met het vinden van de shuttlebus. Eerst een half uurtje gekeken naar de zusjes van First Aid Kit. Klonk best aardig, maar na een nummer of 7-8 had ik het wel gezien.

Erna snel wat gegeten om dan mooi op tijd een mooi plekje te hebben voor het trio Pixies, The War On Drugs en Pearl Jam. Alle drie shows vond ik weergaloos met als absolute hoogtepunt natuurlijk The Long Road. Hield het niet geheel droog tijdens dit meesterwerk.

Het zal me niet verbazen als The War On Drugs bij hun volgende passage met een nieuw album op zak wordt gebombardeerd tot headliner. Verdienen ze! Je wordt echt in een trance gezogen door hun muziek.

Complimenten trouwens aan de organisatie. Ik kon in één klap doorlopen naar een zitplek in de pendelbus, die binnen 5min begon te rijden. Had verwacht dat dit veel moeizamer zou gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Brian

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Rete druk vandaag, bij Altin Gun niet binnen geraakt spijtig genoeg, maar alles wat ik heb gezien was top, vooral Pixies, TWOD, Pearl Jam
Fontaines D.C. speelde zeer sterk, maar Trix was 10 keer beter. Als je dan nog een RW publiek hebt en niet die hardere nummers speelt zoals boys in the better land, krijg je dat publiek niet los natuurlijk. Het siert hen langs de ene kant wel, maar toch wel spijtig
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Goed te lezen dat Pearl Jam goed was! Vond het op Pinkpop aardig tegenvallen namelijk. Las her en der dat Eddie wat aan 't raaskallen was, maar fijn en mooi dat het emotie was!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Met Sam Fender die annuleert , The Regrettes ….. Beck die 30 minuten te laat kwam.

Metallica dat op het nippertje door gaat en nu de onzekerheid of de RHCP doorgaan. Wat een stress voor Rock Werchter…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Met Sam Fender die annuleert , The Regrettes ….. Beck die 30 minuten te laat kwam.

Metallica dat op het nippertje door gaat en nu de onzekerheid of de RHCP doorgaan. Wat een stress voor Rock Werchter…
En om het af te maken… JC Stewart komt waarschijnlijk net op tijd aan op Werchter. Problemen met “equipment” . Via een omweg probeert hij nu naar België te komen alles te zien op zijn Insta story
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
De zondag afsluiten met The Killers. Horror. Maargoed, dat kan theoretisch natuurlijk wel, best een grote band.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb JC Stewart op Pinkpop gezien en hij is echt een erg goede live pop artiest. Je moet natuurlijk wel van pop muziek houden maar echt een aanrader. Deze jongen heeft de hele nacht doorgehaald in bussen/ trucks om alsnog vanmiddag op het podium te staan. Als je dus niks te doen hebt check hem zeker!
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Geen files, regen bijna volledig gemist door naar first aid kit te gaan in the barn,… ?? heerlijk om terug te zijn!

dead south was een leuke opener. Fontaines klonk top, alleen publiek helaas niet helemaal mee. First aid kit beetje eentonig, maar heel mooi.

pixies had ik nog nooit gezien en klonk echt goed. The war on drugs is en blijft genieten. Wat een trip, wat een set… enige minpuntje (publiek was weer afgeleid). En dan pear jam. Als je in het begin van je set al why go, even flow en corduroy na elkaar kan spelen… band klonk retestrak, Eddie zong heerlijk. Niet teveel gelul en een waanzinnig encore met Black, Alive en keep on rocking in the free world!

kleine shout out ook naar average Rob zijn dj set, hilarisch.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Potver peppers, het zal toch niet.

Wat waren pearl jam en black Pumas ontzettend goed gisteren zeg. Enorm genoten!
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en rhcp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken