Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Dan denk je, jammer dat ik niet daar ben. Maar als ik dan hier al de tendens lees over Fontaines en Altin Gun. Ben blij dat ik op BKS was (;
Die snap ik niet zo goed. Wat heeft onze reactie hier te maken met het wel of niet aanwezig zijn op werchter?
De meesten die hier nu reageren volgen gewoon op de livestream, dus zijn daar ook niet. En dan kan het gewoon iets zijn dat je ding niet is.
Ik heb het succes van Fontaines DC nooit gesnapt en dat hebben ze (op de stream) niet kunnen veranderen. Maar zelfs al was ik er, had ik bij Airbourne gestaan, dus van mij had je geen last gehad in je beleving...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Lang leve België

Gisteravond gearriveerd in mijn hotel te Diest, op 20min rijden van station Aarschot vanwaaruit de pendelbus vertrekt.

Rond 14:45 aangekomen bij het station Aarschot, echter aan de andere kant. Nergens iets te zien van een pendelbus dus ik besluit om 1km terug te rijden waar ik de borden Rock Werchter zag staan, een andere kant op.

Al snel daarna zie ik een bord parking bus, dus braaf dat ik ben de borden volgen. Het duurde maar, en het duurde maar. Na twintig minuten dan eindelijk bij de bestemming van parking bus. Blijkt dit het eindstation in Werchter te zijn, van de pendelbussen.

Daarna maar weer 20km terug, mede doordat ik ook geen cash bij me heb, en nu zit ik eindelijk in de bus. Geen idee hoe laat deze vertrekt overigens, maar ik ga de band waarop ik gepland had (First Aid Kit) wel halen gelukkig.

Nu moet het festival wel héél goed zijn vandaag :)
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Joslittel en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Lang leve België

Gisteravond gearriveerd in mijn hotel te Diest, op 20min rijden van station Aarschot vanwaaruit de pendelbus vertrekt.

Rond 14:45 aangekomen bij het station Aarschot, echter aan de andere kant. Nergens iets te zien van een pendelbus dus ik besluit om 1km terug te rijden waar ik de borden Rock Werchter zag staan, een andere kant op.

Al snel daarna zie ik een bord parking bus, dus braaf dat ik ben de borden volgen. Het duurde maar, en het duurde maar. Na twintig minuten dan eindelijk bij de bestemming van parking bus. Blijkt dit het eindstation in Werchter te zijn, van de pendelbussen.

Daarna maar weer 20km terug, mede doordat ik ook geen cash bij me heb, en nu zit ik eindelijk in de bus. Geen idee hoe laat deze vertrekt overigens, maar ik ga de band waarop ik gepland had (First Aid Kit) wel halen gelukkig.

Nu moet het festival wel héél goed zijn vandaag :)
1656597461887.png
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Werchter publiek is vaak tam naar mijn mening. Had het al verwacht. Wel echt bizar dat ze geen Boys in the Betterlands speelden. Beetje arrogant als je het mij vraagt, hoe strak ik ze ook weer vond. BKS idd beter maar dat kwam door het publiek en de setting, band was verder hetzelfde.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vond Carly best leuk. Schandalig hoor kreeg het werd na call me maybe. Werd niet als laatste gespeeld.

Nu droog in de Barn, lekker achterin, wachten tot de regen voorbij is. Daar laat ik rag n bone man wil voor schieten :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en Joslittel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Wat een drukte in de Barn, en bij KlubC waren al rode kruizen... Belooft nog iets voor tijdens de headliners ?
 

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Mensen die op rock werchter zijn hoe duur is eten en drinken ongeveer is het heel duur of valt het mee?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Rond 21u zou alle regen gepasseerd moeten zijn, ergste punt tussen 19 en 19u30 volgens de buienradar.
Zonde zonde voor Pixies.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De mensen die Fontaines DC en Altin Gun goed vinden zitten dan ook niet op het forum maar op de wei ;)
Fontaines DC waren gewoon prima, alleen niet zo uitmuntend als verwacht. Is niet erg, je kunt niet altijd 6 gooien. En dat ze boys in the vetter land niet spelen (en big) tja. Ze hadden maar 3 kwartier en zijn in het voorstel rondje van het nieuwe album. Die 3 singles, television mind, a hero's death en sha sha sha en de setlist is al bijna vol. Sowieso hoeven ze natuurlijk niet de grootste hit te spelen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Het jeukt toch om ook te gaan. Moest er nog iemand 2 zondagtickets te koop hebben mag je mij contacteren
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken