Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Maaruh @wenteldave : begrijp ik nu dat je weer niet op de meeting bent? Dit bevestigt nogmaals dat je een rogue AI bent die door Festileaks is geprogrammeerd om wat sfeer te brengen hier. Al had de programmering wat beter gekund, maar a la
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Paddy, Koekdoos en zero

Val

Nieuw lid
30 jun 2022
3
0
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op het forum, enig nieuws wat betreft Metallica? Zijn ze verplicht om vandaag te melden of ze komen of niet? Veel plezier iedereen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Maaruh @wenteldave : begrijp ik nu dat je weer niet op de meeting bent? Dit bevestigt nogmaals dat je een rogue AI bent die door Festileaks is geprogrammeerd om wat sfeer te brengen hier. Al had de programmering wat beter gekund, maar a la
Ik weet het nog niet. Is net waar m'n pet naar staat op dat moment.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Hallo iedereen, ik ben nieuw hier op het forum, enig nieuws wat betreft Metallica? Zijn ze verplicht om vandaag te melden of ze komen of niet? Veel plezier iedereen.
Waarom zouden ze vandaag verplicht moeten melden of ze al dan niet komen? Ze kunnen toch gewoon tot 1 seconde voor aanvang nog altijd cancelen. Het zou hen absoluut niet sieren, maar het kan in principe wel...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Waarom zouden ze vandaag verplicht moeten melden of ze al dan niet komen? Ze kunnen toch gewoon tot 1 seconde voor aanvang nog altijd cancelen. Het zou hen absoluut niet sieren, maar het kan in principe wel...

Alles kan, maar ik verwacht vandaag toch echt wel groen of rood licht. Zeker als je ziet hoeveel druk er is op de social media, van mensen die moeten inreizen en willen weten waar ze aan toe zijn.

Ik verwacht deze (na)middag eigenlijk wel nieuws.
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Toognummers gebruiken wij frequent. De uitgangen van de tenten zijn ook geletterd als ik me goed herinner en die gebruiken we ook, misschien een idee om deze te rasteren op je plattegrond indien dit kan?
Ter info: ik heb aan https://www.festivalradar.be/RW/ de toognummers toegevoegd, evenals de delay-torens, de tribunes in de tenten en de verdwaalpalen. Hopelijk volstaat dat qua oriëntatiepunten ? Feedback welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Val

Nieuw lid
30 jun 2022
3
0
Alles kan, maar ik verwacht vandaag toch echt wel groen of rood licht. Zeker als je ziet hoeveel druk er is op de social media, van mensen die moeten inreizen en willen weten waar ze aan toe zijn.

Ik verwacht deze (na)middag eigenlijk wel nieuws.
Dank je. Hier zijn we ook aan het afwachten. Dagticket speciaal voor Metallica gekocht, dus fingers crossed.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Alles kan, maar ik verwacht vandaag toch echt wel groen of rood licht. Zeker als je ziet hoeveel druk er is op de social media, van mensen die moeten inreizen en willen weten waar ze aan toe zijn.

Ik verwacht deze (na)middag eigenlijk wel nieuws.
Uiteraard; maar "verplicht" zijn ze niet. Het zou aangenaam zijn als ze inderdaad vandaag al duidelijkheid kunnen scheppen.
 

FestiJohn

Nieuw lid
30 jun 2022
2
2
Uiteraard; maar "verplicht" zijn ze niet. Het zou aangenaam zijn als ze inderdaad vandaag al duidelijkheid kunnen scheppen.
Aangenaam, doen ze niet aan mee daarzo. Zitten nu ws in crisis beraad, speciaalr schueremans optegrommeld om een zo onangenaam mogelijk plan uit te werken. "in zwitserland gaven ze 50euro korting of refund" laten wij dit voorbeeld niet volgen en iets leukers bedenken; Niels Destadsbader ipv Metallica en nog 50euro extra vragen! Kijk alvast uit naar de shitty non-sense die we gaan te horen krijgen
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: koolket en jonasvh

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Aangenaam, doen ze niet aan mee daarzo. Zitten nu ws in crisis beraad, speciaalr schueremans optegrommeld om een zo onangenaam mogelijk plan uit te werken. "in zwitserland gaven ze 50euro korting of refund" laten wij dit voorbeeld niet volgen en iets leukers bedenken; Niels Destadsbader ipv Metallica en nog 50euro extra vragen! Kijk alvast uit naar de shitty non-sense die we gaan te horen krijgen
Alles ok vriend? Heeft Schueremans op uw dochter gezeten?
 

festirock

Support act
1 dec 2015
820
549
Aangenaam, doen ze niet aan mee daarzo. Zitten nu ws in crisis beraad, speciaalr schueremans optegrommeld om een zo onangenaam mogelijk plan uit te werken. "in zwitserland gaven ze 50euro korting of refund" laten wij dit voorbeeld niet volgen en iets leukers bedenken; Niels Destadsbader ipv Metallica en nog 50euro extra vragen! Kijk alvast uit naar de shitty non-sense die we gaan te horen krijgen
Goedgeluimd om aan werchter te beginnen precies.
Wordt zoiezo een heerlijk weekend dat.. NU begint
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Voor de mensen die bij Haacht in de file staan… het wordt iets beter na de rotonde. Voor degene op de ADL parking: het is goed doorrijden na de afslag met een minuut vertraging bij A8.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Veel plezier allemaal!
Hopelijk valt de meeste regen er al voor of pas na omgeving Werchter uit.
Zeg tegen James en co maar dat we hen volgend jaar op de Desselse wei verwachten!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken