Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Hallo, ik zoek nog een ticket voor de zondag... als iemand nog een kaartje over heeft of iemand weet hoor ik het graag!!
 
Laatst bewerkt:

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
vraagje trwns: ik wil alt-j graag zien, maar wil wel in het vak bij metallica. Zouden jullie dan eerder weg gaan bij alt-j? als greta is afgelopen gaan de vakken gelijk open toch?
 

Nielso

Playlistbediener
11 mei 2022
28
24
vraagje trwns: ik wil alt-j graag zien, maar wil wel in het vak bij metallica. Zouden jullie dan eerder weg gaan bij alt-j? als greta is afgelopen gaan de vakken gelijk open toch?
Metallica fans kennende zal het eerste vak al volstaan bij Greta van Fleet... Ik zou bij het laatste nummer van Alt-J doorgaan zodat je de drukte van de barn die leeg stroomt voor bent. Dan links van de main stage naar de poortjes gaan en zien hoe ver je geraakt…het is soms beter om in het 2de vak te staan dan helemaal vooraan in het eerste vak.
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Metallica fans kennende zal het eerste vak al volstaan bij Greta van Fleet... Ik zou bij het laatste nummer van Alt-J doorgaan zodat je de drukte van de barn die leeg stroomt voor bent. Dan links van de main stage naar de poortjes gaan en zien hoe ver je geraakt…het is soms beter om in het 2de vak te staan dan helemaal vooraan in het eerste vak.
ja meestal sta ik vooraan in het tweede vak aan de linkerkant, dus hoop dat dat nu weer het geval is!! Heb er iig weer zin in! voor mij de 12x werchter en blijft voor mij het leukste festival die er is!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Metallica fans kennende zal het eerste vak al volstaan bij Greta van Fleet... Ik zou bij het laatste nummer van Alt-J doorgaan zodat je de drukte van de barn die leeg stroomt voor bent. Dan links van de main stage naar de poortjes gaan en zien hoe ver je geraakt…het is soms beter om in het 2de vak te staan dan helemaal vooraan in het eerste vak.
Rechterkant is meestal iets rustiger is mijn ervaring omdat het 20 meter verder lopen is vanaf de tenten.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Is de rechtstvoor drukker geworden sinds de north west wall er is op het festival terrein?

Op pinkpop is dit net andersom trouwens, daar is linksvoor weer rustiger.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Is de rechtstvoor drukker geworden sinds de north west wall er is op het festival terrein?

Op pinkpop is dit net andersom trouwens, daar is linksvoor weer rustiger.
Valt goed mee. De NWW en Jupiler Saloon/Bar/Stage trekt niet zoveel volk als de Barn/KluB C/Slope natuurlijk.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
288
383
Inderdaad! Ik wou er ook net over berichten. En een nieuwbericht over 'We care a lot'.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Ook interessant (voor sommigen) is dat je nu voor 15 bekers/flesjes een drankbon terug krijgt. Vroeger waren dat er nog 20 als ik me niet vergis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken