Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ok, ik heb juist pagina 25 gelezen. Ik hoop morgen wat bij te benen. Volledig verslag volgt nog. Ik zal als ik bijbeen ook op veel berichten antwoorden. Dus zie je misschien veel berichten van me na elkaar.
Ik kan nu al zeggen: de ontdekking Zeal & ardor. Wat gebeurde er?
Heilung laatste nummer aardbeving 5 op schaal van richter.
deadhead devin townsend laatste stuk bijna in tranen uitgebarsten en dan een grouphug.
alestorm waren we weer aan het roeien en moshen en crowdsurfen en polonaise en polonaise met crowdsurfen en alles tegelijk. Allé ik was niet de lucht in.
Oh en mijn elleboog was ook naar de vaantjes bij het beste nummer van stake.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Voor de mensen die Zeal & Ardor hebben moeten missen op Graspop (zoals ik)
Het volledige optreden van Hellfest van gisteren staat volledig op Youtube.
Was niet zo bekend met de band, wel vantevoren een beetje geluisterd, maar klinkt toch wel indrukwekkend.
Als ik nog een keer de kans krijg om ze te zien zal ik die niet aan me voorbij laten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en jonasvh

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Voor de mensen die Zeal & Ardor hebben moeten missen op Graspop (zoals ik)
Het volledige optreden van Hellfest van gisteren staat volledig op Youtube.
Was niet zo bekend met de band, wel vantevoren een beetje geluisterd, maar klinkt toch wel indrukwekkend.
Als ik nog een keer de kans krijg om ze te zien zal ik die niet aan me voorbij laten gaan.
Opties in Benelux zijn eind oktober op Samhain (Hasselt) of midden november in Amsterdam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Het valt me op dat ik nergens echt hele positieve verhalen over de shows van Deftones heb gelezen, ook niet op Pinkpop. Met name de zang was niks. Wil ze echt nog graag zien maar heb geen spijt van mijn Dimmu keuze!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Het valt me op dat ik nergens echt hele positieve verhalen over de shows van Deftones heb gelezen, ook niet op Pinkpop. Met name de zang was niks.
Tonedefs

GIF by Equipe de France de Football
 

banzai

Campingartiest
24 jun 2019
78
79
Hollywood Vampires gaan volgende jaar juni-juli weer touren in Europa. Kandidaat voor GP 2023?2022-06-24 17_27_40-Johnny Depp gaat met zijn band ‘Hollywood Vampires’ op Europese tournee _ ...png
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Voor de liefhebbers, Sabaton streamt momenteel hun show op Download Germany. Verder nog op de planning deze avond (voor het festival alleszins, of ze toestemming om te streamen weer ik niet): Metallica
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Heerlijke eerste avond! Lekker op de camping met m'n vrienden en af en toe een rondje lopen om de sfeer alvast te proeven. Etenstentjes op de camping was een uitstekende move. Prima geslapen ook en dus klaar voor een mooie eerste dag.

Klein minpuntje: ons dichtbijzijnde toiletblok heeft twee rijen toiletten, waarvan bij eentje de flush blijkbaar niet werkt. Die hele rij is dus verstopt... Hopelijk kunnen ze dat nog fixen. Goor gezicht en onpraktisch.
Wat had een slecht zicht zoals bij mij toch zijn voordelen. En dan maar denken dat we op de boerenbuiten zitten. flush was dus later idd herstelt.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik vond Powerwolf ook heel okee! Nu rechts vooraan bij Stake. Zin in!
Ja, powerwolf was idd een leuk feestje. Ik had een clash met ik denk dropkick. Maar stake verraste me zo op alcatraz dat ik ze moest zien. Enja, catatonic dreams: het beste nummer van de dag. kweet niet zeker, maar ik dacht voor een keer vollebak de pit in op mijn favoriete nummer van de dag. Op alcatraz liep het goed af. En kreeg ik van een 120 kilo ofzoiets een gekneusde elleboog. Moest ik naar ehbo. Op die manier toch iron maiden gezien en volbeat crowdsurfers geholpen met één hand. Ze hadden het snel door. Vriendelijk volbeat publiek.
Elleboog kraakt nog af en toe. Maarja, no pain no game.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Mijn Graspop zit er na één dag op. Maandag ziek geworden (geen corona), maar gisteren voelde ik me nog niet beter. Na Iron Maiden terug huiswaarts getrokken. Jammer maar helaas.
Ik had vanaf dag 4 ook wat keelpijn. Overgegaan naar een lichte verkoudheid. Maarja, heb nu rood schermpje op mijn corona alert app. Na 4 dagen graspop en green day staat de teller op 94 blootstellingen. We gaan voor de 100. Amai seg.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Van a tot z mee eens. Ongekend, wat was dat heerlijk! Leuk ook om je ff te zien. :)
Maar toch, ik weet niet of ik de grootste fan ben op het forum van disillusion. Ik geloof nog altijd in hun. Het geluid stond in eht begin verschrikkelijk. Ik denk niet dat de band er iets aan kon doen. Je hoorde de zang amper. En de elektrische gitaar was ook amper te horen. De synths kwamen er te veel bovenuit. Ik weet dat op plaat het een wall of sound is dat ze niet kunnen nabootsen live. Maar als je een live set zoekt die ze in corona tijden zonder publiek deden en wetende dat je alles perfect kon afstemmen. Is het logisch dat het geluid beter was.
Ik wens deze band nog veel meer bekendheid toe. En dat ze manieren en geld vinden om het geluid beter te laten klinken. Zie devin townsend's wall of sound. Fijn dat jullie er toch van genoten hebben. Als je te hoge verwachtingen hebtr gelijk mij kan het soms tegenvallen. Maar ik had het wel in mijn achterhoofd dat de mogelijkheid er in zat dat de wall of sound niet zo goed zou lukken.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik had vanaf dag 4 ook wat keelpijn. Overgegaan naar een lichte verkoudheid. Maarja, heb nu rood schermpje op mijn corona alert app. Na 4 dagen graspop en green day staat de teller op 94 blootstellingen. We gaan voor de 100. Amai seg.
Woensdag jl. nog een 2de test laten doen, en die was jammer genoeg positief (de eerste test de maandag voor Graspop was negatief). Voor de blijvende verkoudheid naar de huisarts gegaan, en ik kreeg de nodige medicatie. Maar vanwege corona moet ik een week thuisblijven van het werk (zorg). En daar baal ik van, want nu moeten er andere collega's inspringen. En thuis is dat ook niet leuk, want mijn vrouw wil geen corona oplopen (begrijpelijk).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken