Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ondanks de afzeggingen en clashes zou ik toch een zeer mooi programma kunnen maken als ik kon gaan. Veel plezier in ieder geval!
 

B3rm

Playlistbediener
12 okt 2021
8
9

Een geüpdatete versie van het blokkenschema. Bij fouten graag even aangeven. Het is veel, heel veel.
Nog geen tijd gehad voor een analyse. Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen qua clashes voor mij.
Ik maak er al dankbaar gebruik van. Voor zover ik nu zie klopt die nog
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Ik hoop dat jullie net teveel overlappingen hebben. Mijn donderdag ziet er alvast goed uit. De andere 3 dagen ga ik naar Pinkpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ga enkel de zondag. Maar op die dag lijkt er meer overlap te zijn dan andere jaren? Denk dat ik Sabaton laat voor wat het is die avond.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Na eerste keer vluchtig kijken:

Iron Maiden - Baroness - Suicidal Tendencies pijnlijke clash
Vrijdagavond vind ik zeer zwak.
Zeer sterke Marquee op zaterdag, Europe zeer laag voor een band die sub was in 2017. Staan er wel op hun plek imo.
Ik had totaal niet door dat Sepultura komt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dat Jinjer er nog staat is ook wel apart, zou de band dan toch nog wel van plan zijn om in juni weer op de festivals te staan? Of komt die cancellation later nog denken jullie.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dit staat in de mail van Graspop:
Graspop Metal Meeting is zo goed als uitverkocht. Er is nog een handvol dagtickets voor vrijdag 17 juni beschikbaar. LET OP: een beperkt aantal reeds uitverkochte tickets is opnieuw beschikbaar. Klik hier en koop je GMM-tickets voor het te laat is.
 

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Sommigen dingen begrijp ik toch niet. Clashes heb je altijd, maar bijvoorbeeld zaterdagavond spelen er in praktijk gewoon 4 groepen tegelijk van 21u tot 22u. En het uur erna heb je eigenlijk alleen maar Priest. Slaat nergens op.

Stem gewoon North en South Stage op elkaar af en doet hetzelfde met Marquee en Metal Dome. En jongleer wat met de Jupiler Stage als random 3e.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Wat moeten we nu posten de komende weken?
Ik kan ook prima de komende weken met geklaag over de clashes. Mijn wat een keuzes!

Maar ik zat ook te denken. De meeste bands staan inmiddels al twee jaar in mijn playlists na al die cancels. Dan vindt je na 2 jaar ook bijna elke band wel goed.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Sommigen dingen begrijp ik toch niet. Clashes heb je altijd, maar bijvoorbeeld zaterdagavond spelen er in praktijk gewoon 4 groepen tegelijk van 21u tot 22u. En het uur erna heb je eigenlijk alleen maar Priest. Slaat nergens op.

Stem gewoon North en South Stage op elkaar af en doet hetzelfde met Marquee en Metal Dome. En jongleer wat met de Jupiler Stage als random 3e.
Ja dat valt me ook op. Het ene moment kom je om in de optredens en daarna opeens maar 1. Ik vind het wat ongebalanceerd op die manier. Met ook tot gevolg dat sommige optreden echt wel rustig zullen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken