UK Glastonbury Festival 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Glastonbury laat zien dat de grote festivals zoals Rock Werchter en Pinkpop klaar zijn voor namen zoals Kendrick Lamar, Billie Eilish , Lorde, Sam Fender …etc ! Deze namen gaan de komende jaren sowieso op de bill staan!
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr, rhcp en elo

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Wat een heerlijke shows op BBC2

Echt geweldig he. Alles gevolgd (en opgenomen) en als je dit dan vergelijkt met het programma rond Pinkpop.. ze hebben het wel eens over Champions League, maar qua televisie maken en in beeld brengen dan ie GB CL en PP G-voetbal
 
  • On fire
Waarderingen: Nikfestilover

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Glastonbury laat zien dat de grote festivals zoals Rock Werchter en Pinkpop klaar zijn voor namen zoals Kendrick Lamar, Billie Eilish , Lorde, Sam Fender …etc ! Deze namen gaan de komende jaren sowieso op de bill staan!
Vooral Kendrick Lamar.
Ik heb niks met het soort muziek dat hij maakt, maar het begin.. de show.. het publiek.. Dan snap je er geen reet van dat dit niet op PP en/of RW stond of staat
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Echt geweldig he. Alles gevolgd (en opgenomen) en als je dit dan vergelijkt met het programma rond Pinkpop.. ze hebben het wel eens over Champions League, maar qua televisie maken en in beeld brengen dan ie GB CL en PP G-voetbal
Dit denk ik dus ook de hele tijd.

Ik ben alleen al jaloers dat Engeland dit festival heeft…. Dit festival staat op mijn bucketlist en is zo gaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Als je mij overtuigt van je muziek en dan fan maakt van je muziek….door een livestream van een festival show dan ben je een belachelijke goede live artiest. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
De volgende worden de homorechten en zelfs homoseks….

 
  • Grrr
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Eerst een fantastische Lorde en daarna een weergaloze Kendrick. Wat een einde. Stil van.

Nu met een frietje vlakbij de tent en morgen terug naar huis. Fantastische tijd gehad.
Mooi man! Je bent daar echt verwend met unieke optredens. Festival om niet meer te vergeten.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Eerst een fantastische Lorde en daarna een weergaloze Kendrick. Wat een einde. Stil van.

Nu met een frietje vlakbij de tent en morgen terug naar huis. Fantastische tijd gehad.
Ben zeer benieuwd naar je verslag en wat je allemaal hebt gezien!
Kan vrijwel alleen maar goed zijn van wat ik op tv voorbij heb zien en horen komen. Behalve Years & Years dan maar daar ben je toch niet bij geweest ;)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Glastonbury laat zien dat de grote festivals zoals Rock Werchter en Pinkpop klaar zijn voor namen zoals Kendrick Lamar, Billie Eilish , Lorde, Sam Fender …etc ! Deze namen gaan de komende jaren sowieso op de bill staan!
In 2018 was Kendrick toch al een hoofdact bij Pukkelpop?
Dus zij hebben Glastonbury laten zien dat Kendrick er klaar voor was.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken