Dag en combi-tickets aan korting (Ambassadeursprogramma)

thomasvdbossche

Nieuw lid
17 feb 2020
2
0
Ik ben geregistreerd als Rock Werchter ambassadeur, waardoor ik korting kan geven op zowel dag- als combitickets.
Via dit Google Docs formulier kan je aangeven in welke tickets je interesse hebt:
https://forms.gle/1QJaRXCaPYq2TBD89

Voor een combiticket komt dit op een korting van 8 euro (€ 235 ipv € 243), voor een dagticket is dit 5 euro (€ 105 ipv € 110).

Bericht staat ook op 9lives.be:
https://www.9lives.be/forum/varia/1153429-rock-werchter-dag-en-combi-tickets-aan-korting-ambassadeursprogramma.html
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Als eerste post kan dat tellen!

Als er dan toch een apart topic voor gestart wordt :wink: :
ik ben zelf ook ambassadeur, maar zoek niet de grote massa (eigenlijk... als één iemand nog een combi'tje zou kopen via mij, ben ik al content).
Dus als iemand geïnteresseerd is, dan stuur je maar een PM'tje.

Vervolgens krijg je een officiële link doorgestuurd via TicketMaster, waarbij je de aankoop met korting kan vervolledigen.
De tickets komen vervolgens dan ook via TicketMaster bij jou terecht!

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als iemand hier van die tickets zoekt kan ik @Aaran van harte aanbevelen. Post hier al een lange tijd en reageert snel op PM's.
Heb mijn link ook alvast via hem gekregen.

Zou iig sneller via hem of slyke tickets halen dan via iemand die speciaal hiervoor zn eerste post maakt. :p

Waar kun je eigenlijk als ambassor voor sparen? Zijn een hoop mensen die het proberen lijkt wel.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Als iemand hier van die tickets zoekt kan ik @Aaran van harte aanbevelen. Post hier al een lange tijd en reageert snel op PM’s.
Heb mijn link ook alvast via hem gekregen.

Zou iig sneller via hem of slyke tickets halen dan via iemand die speciaal hiervoor zn eerste post maakt.
1f61b.svg


Waar kun je eigenlijk als ambassor voor sparen? Zijn een hoop mensen die het proberen lijkt wel.
Haha. Jij probeert hier hun onderneming keihard onderuit te halen. Lekker, man.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Ik ben ook nog ambassadeur :) dus stuur maar als je een ticket nodig hebt :)
ik reageer normaal wel binnen het uur :) (meestal eerder)
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ik moet nog 1 combi verkopen voor mijn doel te behalen, dus als iemand nog iets nog nodig heeft mag je mij benaderen. Thnx :wink:
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Vreemd bericht vandaag in onze mailbox (van de ambassadeurs) over community manager Kim... :(
RIP
 

Bart Huisman

Playlistbediener
25 mei 2014
15
1
Wij gebruiken dat programma om met onze groep (Waarschijnlijk 40-60 man) meer korting te krijgen dan via de groeps tickets en delen het 11e "gratis" kaartje met elkaar. Zo werkt "la familia rock werchter" we helpen elkaar, nemen extra spullen mee voor wie met vliegtuig komen etc :)
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Weet er iemand hoe het zit met de afhandeling van de destijds gespaarde punten? Ik heb meen ik drink een food tickets besteld, maar nooit gehad... kan er ook niets meer over vinden
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Weet er iemand hoe het zit met de afhandeling van de destijds gespaarde punten? Ik heb meen ik drink een food tickets besteld, maar nooit gehad... kan er ook niets meer over vinden
Stilzwijgend opgedoekt, veronderstel ik?
 

Tjeef

Playlistbediener
18 jun 2021
11
12
Weet er iemand hoe het zit met de afhandeling van de destijds gespaarde punten? Ik heb meen ik drink een food tickets besteld, maar nooit gehad... kan er ook niets meer over vinden
Hier ook nooit de drink vouchers ontvangen. Tijdje geleden een mail voor gestuurd maar niks teruggehoord.
 

Tjeef

Playlistbediener
18 jun 2021
11
12
Nogmaals een mail gestuurd met de vraag wat er gebeurt met de geclaimde drink vouchers. Deze keer wel antwoord gekregen. Naar schijnt zullen we deze kunnen ophalen ter plekke. Een exacte locatie zou binnenkort meegedeeld worden.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Nogmaals een mail gestuurd met de vraag wat er gebeurt met de geclaimde drink vouchers. Deze keer wel antwoord gekregen. Naar schijnt zullen we deze kunnen ophalen ter plekke. Een exacte locatie zou binnenkort meegedeeld worden.
Naar welk adres heb jij gemailed ik probeer een contact iets te zoeken ivm combi tickets die ook nog onduidelijk zijn.
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Nogmaals een mail gestuurd met de vraag wat er gebeurt met de geclaimde drink vouchers. Deze keer wel antwoord gekregen. Naar schijnt zullen we deze kunnen ophalen ter plekke. Een exacte locatie zou binnenkort meegedeeld worden.
Heb je inmiddels al iets gehoord van Pollen.co over de afhaallocatie? Ik heb hen gemaild, maar nog geen reactie terug gehad.
 

Tjeef

Playlistbediener
18 jun 2021
11
12
Heb je inmiddels al iets gehoord van Pollen.co over de afhaallocatie? Ik heb hen gemaild, maar nog geen reactie terug gehad.
Nope, ik ga het ter plekke eens proberen vragen maar ik ga er naartoe met het gedacht dat ik niets zal krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken