Forum feedback

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Merk dat er echt weer een aantal spams doorheen komen laatste tijd, voornamelijk in topics aanmaken. Is er niet een mogelijkheid dat deze worden verwijderd?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ja het is een vervelend kat en muis spel. Er wordt een hoop verwijderd door het mod team, maar soms zijn we even een etmaaltje niet online hier. Dank in ieder geval aan de mensen die de berichten rapporteren, dat komt wel binnen.

Ik heb zojuist weer een stapel actuele patches & add-ons er tegenaan gegooid. Hopelijk met positief resultaat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ja het is een vervelend kat en muis spel. Er wordt een hoop verwijderd door het mod team, maar soms zijn we even een etmaaltje niet online hier. Dank in ieder geval aan de mensen die de berichten rapporteren, dat komt wel binnen.

Ik heb zojuist weer een stapel actuele patches & add-ons er tegenaan gegooid. Hopelijk met positief resultaat.
Lekker bezig. Zal vast helpen de komende tijd. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ja het is een vervelend kat en muis spel. Er wordt een hoop verwijderd door het mod team, maar soms zijn we even een etmaaltje niet online hier. Dank in ieder geval aan de mensen die de berichten rapporteren, dat komt wel binnen.

Ik heb zojuist weer een stapel actuele patches & add-ons er tegenaan gegooid. Hopelijk met positief resultaat.

Dacht je even weekend te hebben... 🥲

1659097348881.png
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joszwa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Vraagje: waarom krijg ik de laatste tijd zoveel van die agressieve advertenties in m'n beeldscherm? Zeg maar, die beneden in je scherm oppoppen. Je kan ze wel wegklikken, maar het gebeurt toch op iedere pagina weer.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Vraagje: waarom krijg ik de laatste tijd zoveel van die agressieve advertenties in m'n beeldscherm? Zeg maar, die beneden in je scherm oppoppen. Je kan ze wel wegklikken, maar het gebeurt toch op iedere pagina weer.

Heb ik ook, en als je ze dan wegklikt, kan je niet op de topics klikken die dan in dat deel van het scherm staan.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Vraagje: waarom krijg ik de laatste tijd zoveel van die agressieve advertenties in m'n beeldscherm? Zeg maar, die beneden in je scherm oppoppen. Je kan ze wel wegklikken, maar het gebeurt toch op iedere pagina weer.
We testen regelmatig met nieuwe advertentie spots. Voor niets gaat de zon op. We evalueren ze na een paar weken. Geleverde feedback dan daarmee meegenomen, dus dank daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ja, die pop-up ads die onderaan je scherm plots opduiken zijn echt niet fijn. Kan ze soms zelfs niet eens wegklikken. Goed dat er nog zijn die het irritant vinden qua gebruikservaring want wilde er net zelf wat over posten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hier ga ik in ieder geval vast naar laten kijken, dat moet natuurlijk sowieso niet.
Klopt, dit heb ik ook.
Dat de advertenties er zijn, snap ik. Er moeten ook inkomsten zijn om alles draaiende te houden.
Maar dat ik hetgeen ik aan wil klikken naar het midden van mijn scherm moet scrollen voor ik het kan aanklikken is vervelend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Peace Out Goodbye GIF by Karsten Torebjer
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh, Chiel en Brian

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Even een balletje opgooien nu we het 2023 nieuws en geruchten seizoen ingaan.. Zouden jullie het fijner vinden om wat meer in kleinere topics te werken voor de Focusfestivals? Nu wordt alles in 1 'mega thread' gegooid waardoor zo'n topic honderden pagina's heeft, niet echt makkelijk om iets terug te vinden.

We zouden ook wat meer kunnen sturen naar losse topics per onderwerp, bijvoorbeeld voor 'wishlist' of een losse plek om dingen kwijt te kunnen over het terrein, een plek om te reageren op bevestigingen, etc.

Of is het wel fijn zo, alles op 1 plek?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ik vind het wel prima zoals het is. Vaak maakt de ene wishlist discussie een ander onderwerp los en om dat gescheiden te houden, lijkt mij niet heel ideaal.

Goed om te zien dat de stortvloed aan spam berichten tot 0 zijn gebracht, trouwens. Lekker bezig.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en Joszwa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Even een balletje opgooien nu we het 2023 nieuws en geruchten seizoen ingaan.. Zouden jullie het fijner vinden om wat meer in kleinere topics te werken voor de Focusfestivals? Nu wordt alles in 1 'mega thread' gegooid waardoor zo'n topic honderden pagina's heeft, niet echt makkelijk om iets terug te vinden.

We zouden ook wat meer kunnen sturen naar losse topics per onderwerp, bijvoorbeeld voor 'wishlist' of een losse plek om dingen kwijt te kunnen over het terrein, een plek om te reageren op bevestigingen, etc.

Of is het wel fijn zo, alles op 1 plek?
Ik vind het zoals het nu gaat wel prima. En ik denk ook wel dat je kan proberen om het te scheiden, maar dat het niet gaat werken door het eigenwijze karakter die de meesten hier hebben ;)

Het is inderdaad niet heel makkelijk om iets terug te vinden, maar daar heb ik me wel bij neergelegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ik ga even datzelfde balletje teruggooien; misschien een idee om met tags te werken binnen een draadje. Als je dan bijvoorbeeld "#wishlist" kan aanklikken, filtert hij de rest van de berichten weg. Of iets in die aard. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik deel de mening van de anderen hier. Ik denk dat een grote thread de discussie levendig houdt en met meerdere topics ga je waarschijnlijk nog steeds 99% in hetzelfde topic zitten.
Enige waar ik aan zou kunnen denken is in het Pinkpop- en RW-forum een specifiek topic voor mensen die tickets zoeken of een vraag hebben, een beetje zoals het 'campingervaringen' topic al bestaat. Dat zou een redelijk aantal spamtopics vermijden vlak voor het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en wenteldave

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Check, thanks voor jullie reacties! Dan houden we het lekker zo. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken