ES Primavera Sound Festivals 2027

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.757
4.418

DSCF5449-1024x684.jpg

Primavera Sound Barcelona 2027​

Datum: 3-5 juni 2027
Venue: Parc del Fòrum
Plaats: Barcelona
Land: Spanje
Capaciteit: 75000
Eerste editie: 2001

Primavera Sound Porto 2027​

Datum: 10-12 juni 2027
Venue: Parque Da Cidade
Plaats: Porto
Land: Portugal
Capaciteit: 40000
Eerste editie: 2012

Op basis van de verhalen van dit jaar zou ik niet zo snel overwegen hierheen te gaan. Maakte de overige dagen de eerste wat goed?

Op basis van de verhalen van dit jaar zou ik niet zo snel overwegen hierheen te gaan. Maakte de overige dagen de eerste wat goed?
Same here. Ze moeten al met hele grote kleppers genre Radiohead, Björk of Rosalia komen voordat ik dit festival een kans geef.

Rosalia is wel een grote kanshebber volgend jaar net als Raye, Olivia Rodrigo, Olivia Dean en nog zoveel vrouwelijk talent!
De eerste dag Primavera dit jaar was gewoon pech, een onweer met veel windstoten kan ook bij RW gebeuren en dan heb je een aflasting.
Wel mooi gereageerd van hen om een refund te geven voor de volledige dag ook al kon je toch nog wat groepen zien. Ben niet zeker dat RW
zo gul zou zijn, wellicht krijg je van hen een waardebon voor Boutique of Classic.
Van zij die erbij zijn geweest zou ik wel graag weten of het de moeite waard was voor de tweede en derde dag.

De eerste dag Primavera dit jaar was gewoon pech, een onweer met veel windstoten kan ook bij RW gebeuren en dan heb je een aflasting.
Die zijn vast wel iets beter met communicatie als er een calamiteit is. Op basis van de berichten hier en op Efestivals was het echt een shitshow.

Rosalia is wel een grote kanshebber volgend jaar net als Raye, Olivia Rodrigo, Olivia Dean en nog zoveel vrouwelijk talent!
Op basis waarvan? We weten helemaal nog niet of die dan touren.

Natuurlijk, dag 3: These New Puritans-Smerz-My Bloody Valentine-The xx- Gorillaz- Ninajirachi en eindigen bij Peggy Gou. Ik ben donderdag al lang vergeten😅

Wel mooi gereageerd van hen om een refund te geven voor de volledige dag ook al kon je toch nog wat groepen zien. Ben niet zeker dat RW
zo gul zou zijn, wellicht krijg je van hen een waardebon voor Boutique of Classic.
Van zij die erbij zijn geweest zou ik wel graag weten of het de moeite waard was voor de tweede en derde dag.
Voor de windstoten die er in Barcelona gemeten zijn zou er in België of Nederland geen enkele festivaldag van een groot festival afgelast worden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Same here. Ze moeten al met hele grote kleppers genre Radiohead, Björk of Rosalia komen voordat ik dit festival een kans geef.
Gochja, ook sterk overdreven. Ik ga al 5 jaar en akkoord ge kunt zeker kritiek hebben op het festival. Maar verdorie, ik amuseer mij duizend keer meer op Primavera dan op een sfeerloos Werchter.

Ik weet niet... op drie dagen zou een goeie festivaldag bij mij zo'n shitshow niet meteen goedmaken. En ook de verhalen over de bottlenecks, vele drukte en de hoeveelheid reclame op Efestivals klinken ook niet heel positief. Klinkt altijd als een festival met een hoop moois maar waar je wel echt wat voor moet overhebben/accepteren.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Natuurlijk, dag 3: These New Puritans-Smerz-My Bloody Valentine-The xx- Gorillaz- Ninajirachi en eindigen bij Peggy Gou. Ik ben donderdag al lang vergeten😅
Voor iemand die vaak kritiek heeft op RW, ben je wel erg vrijgevig voor Primavera haha. Goed, beide mooie festivals. Wil er na in 2022 een weekend te zijn geweest graag nog eens heen.

Voor iemand die vaak kritiek heeft op RW, ben je wel erg vrijgevig voor Primavera haha. Goed, beide mooie festivals. Wil er na in 2022 een weekend te zijn geweest graag nog eens heen.
Nogmaals, ge kunt puur qua organisatie een pak meer kritiek hebben op Primavera dan op Werchter. Maar de sfeer, gezelligheid en alles wat een festival tot iets unieks maakt, wint primavera met gemak ten opzichte van Werchter.

Gochja, ook sterk overdreven. Ik ga al 5 jaar en akkoord ge kunt zeker kritiek hebben op het festival. Maar verdorie, ik amuseer mij duizend keer meer op Primavera dan op een sfeerloos Werchter.
Ik mijd Werchter dan ook als de pest, om dezelfde reden ;) Ik ga naar Best Kept Secret en Pukkelpop dit jaar. Hotel in Barcelona volgend jaar is al geboekt om een eerste keer Primavera te doen, maar als de line-up niet overtuigt ga ik die toch annuleren.

Ik mijd Werchter dan ook als de pest, om dezelfde reden ;) Ik ga naar Best Kept Secret en Pukkelpop dit jaar. Hotel in Barcelona volgend jaar is al geboekt om een eerste keer Primavera te doen, maar als de line-up niet overtuigt ga ik die toch annuleren.
Als je best kept zalig vindt, dan ga je u enorm goe amuseren op Primavera. Nogmaals, in die 5 jaar heb ik donderdag en twee jaar geleden eens regen gehad. Twee vree ambetante dagen. En mijn eerste editie in 2022 was de eerste dag chaos tot en met. Voor de rest mij altijd dik geamuseerd.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Het was mijn eerste Primavera en ik had wel enigszins geluk door op het juiste moment naar de Auditori te gaan en Massive Attack bij voorbaat al te skippen. Maar ik vond het het 100% waard. Niet alleen op het main festival maar ook op alle Ciutat shows. Zoveel legendarische momenten meegemaakt en de sfeer was echt fantastisch. Ik ben echt om.

• Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel
Vrijdag en zaterdag waren misschien wel twee van mijn beste festivaldagen aller tijden. Primavera heeft zeker dieptepunten, maar als het goed gaat is het écht een magisch festival. Waar anders kan je dansen tot de zon opkomt en langs het strand en de palmbomen terugwandelen/fietsen?

Users who are viewing this thread