Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
<fanmodus>
In 2014 ben ik op de donderdag voor Pinkpop bij Maastricht Aachen Airport gaan kijken hoe The Rolling Stones landden. Laten we zeggen dat ik niet de enige was: er stonden misschien wel 1000 mensen aan de hekken. Momenteel is dit vliegveld echter gesloten wegens renovatie van de landingsbaan. Dus Bruce en de band zullen daar in elk geval niet landen. Düsseldorf, Luik, Eindhoven dan?
</fanmodus>
zitten ze niet al op terras bij het hotel in ons mooie Limburgse heuvellandshap?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
Via https://twitter.com/bruce2023tour:

FyJ55heWYAEPSbq
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
vroegah, was er ook heel veel parkeerplekken in de omliggende industriegebieden, zal wel eea aan mee gemoeid zijn dat dat al jaren niet meer is
(deze kaart is van 2006 fyi)
scheelt heel veel parkeergelegenheid in de omliggende omgeving laatste jaren, dat dat niet meer is


1686295391055.png
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
330
265
Ik twijfel nog tussen trein vanuit Maastricht of parkeren op 2.5km bij vrienden in Heerlerbaan. Fietsen vanuit Maastricht door de heuvels is mij te ver haha
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
Dat aantal 0 viel mij ook al op, maar op de 1ste pagina vh event staat wél het aantal, dit is ook zo bij Pinkpop op ticketswap.
Dit was een tijdje geleden nog niet zo...
Inmiddels is de loterij terug en staat het aantal gezochte GA's weer op 4940. Misschien een bugje geweest gisteravond.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Parkeren blijft toch de achillespees bij grote losse concerten zoals nu bij Bruce.Groot gedeelte van centrum Schaesberg is dan een no go area. Tijdens Pinkpop komen toch veel meer mensen met de trein.Trouwens vanmorgen 2 Engelse fans getroffen bij de Jumbo je ziet gewoon het heilige vuur bij hun.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Wat ik nou niet snap he?
Zouden ze nou echt de GC mensen ook eerst door de Kalm Aan Laan naar achteren willen laten lopen?
Das toch niet logisch
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik merk ook dat ik echt de kriebels krijg

vanochtend in de auto ging ik helemaal los op het nummer "American Land", moet er van buitenaf heel vreemd hebben uitgezien 😂
 
  • Haha
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat ik nou niet snap he?
Zouden ze nou echt de GC mensen ook eerst door de Kalm Aan Laan naar achteren willen laten lopen?
Das toch niet logisch
denk stukje security?
zo te zien hebben ze ingang en exit duidelijk sterk gescheiden, zal over nagedacht zijn?

sowieso benieuwd hoe dat geregeld is voor GC
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Je krijgt een bandje voor GC waarmee je zo vaak in en uit kunt als je wil.
ja goed, dat snap ik (ben bij Iron Maiden al een paar keer GC geweest fyi)

maar wanneer dat bandje krijgt of moet ophalen is mij nog onduidelijk, bij de ingang van het terrein of bij de ingang van de barriers? maar dat zien we dan wel

(het is niet altijd even duidelijk de info)
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
627
483
denk stukje security?
zo te zien hebben ze ingang en exit duidelijk sterk gescheiden, zal over nagedacht zijn?

sowieso benieuwd hoe dat geregeld is voor GC
In Amsterdam waren aparte dranghekken geplaatst om de mensen achter de bar langs naar de GC te leiden. Dat zag er opzich erg goed geregeld uit!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
maar wanneer dat bandje krijgt of moet ophalen is mij nog onduidelijk, bij de ingang van het terrein of bij de ingang van de barriers? maar dat zien we dan wel
Bij het scannen van je ticket, aan de festivalingang dus. Er zal waarschijnlijk een aparte GC-laan zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • dann
  • Joss