Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Goeie vraag... Ik ga er maar vanuit dat elk ticket dat wordt verkocht via TM Resale een nieuwe barcode krijgt (en de oude dus ongeldig is). Dat gewonnen tickets in een TM account staan is wel gek idd.
Zou me ook niks verbazen als Ticketmaster op deze manier wat overgebleven sponsortickets verkoopt. Eenmaal maffia, altijd maffia.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Goeie vraag... Ik ga er maar vanuit dat elk ticket dat wordt verkocht via TM Resale een nieuwe barcode krijgt (en de oude dus ongeldig is). Dat gewonnen tickets in een TM account staan is wel gek idd.
Komt het ticket normaal niet op jouw accountnaam met nieuwe barcode te staan als je via tm 'n doorverkoopticket koopt?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Komt het ticket normaal niet op jouw accountnaam met nieuwe barcode te staan als je via tm 'n doorverkoopticket koopt?
Jawel. Mijn naam staat op het ticket.
En correctie: er staat niks over een prijsvraag op, dat had ik verkeerd vermeld hier. Wel staat de ticketprijs op €0,00. En ook "Radio Veronica Presents". Maar bij nader inzien staat dat laatste ook op mijn "echte" tickets.

Misschien dat resale tickets altijd de prijs €0,00 krijgen? Je kunt ze via Ticketmaster namelijk ook niet nog een keer doorverkopen. Misschien heeft het daarmee te maken.

Heeft hier nog iemand anders officiële Ticketmaster Resale tickets met ook prijs €0,00?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Jawel. Mijn naam staat op het ticket.
En correctie: er staat niks over een prijsvraag op, dat had ik verkeerd vermeld hier. Wel staat de ticketprijs op €0,00. En ook "Radio Veronica Presents". Maar bij nader inzien staat dat laatste ook op mijn "echte" tickets.

Misschien dat resale tickets altijd de prijs €0,00 krijgen? Je kunt ze via Ticketmaster namelijk ook niet nog een keer doorverkopen. Misschien heeft het daarmee te maken.

Heeft hier nog iemand anders officiële Ticketmaster Resale tickets met ook prijs €0,00?
Yes, heb ook een ticketmaster resale ticket met mijn naam én 0,00 er op!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Jawel. Mijn naam staat op het ticket.
En correctie: er staat niks over een prijsvraag op, dat had ik verkeerd vermeld hier. Wel staat de ticketprijs op €0,00. En ook "Radio Veronica Presents". Maar bij nader inzien staat dat laatste ook op mijn "echte" tickets.

Misschien dat resale tickets altijd de prijs €0,00 krijgen? Je kunt ze via Ticketmaster namelijk ook niet nog een keer doorverkopen. Misschien heeft het daarmee te maken.

Heeft hier nog iemand anders officiële Ticketmaster Resale tickets met ook prijs €0,00?
Dit klinkt als een normaal iets ik zou me geen zorgen maken. Veronica presents staat op alle tickets…
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Op Ticketswap (niet te verwarren met Ticketmaster) ook een stuk of 20 GA's nu. Het is ook geen 'lottery' meer. Je kunt gewoon klikken en bestellen. Ook wel vreemd: er staat bij het kopje "gezocht" daar nu 0 terwijl dat gisteren nog 5000 of mss wel 10000 was. Toen was het ook een lottery en geen normaal bestelproces.
 
Laatst bewerkt:

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Op Ticketswap (niet te verwarren met Ticketmaster) ook een stuk of 20 GA's nu. Het is ook geen 'lottery' meer. Je kunt gewoon klikken en bestellen. Ook wel vreemd: er staat bij het kopje "gezocht" daar nu 0 terwijl dat gisteren nog 10.000 was. Toen was het ook een lottery en geen normaal bestelproces.
Denk dat het voor veel mensen nu te laat is om nog te beslissen om te gaan. Hebben zich er vaak al bij neer gelegd dat ze niet gaan
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
P3, P4, en P5 zijn sowieso loopafstand
beetje doorlopen 15 minuten tot de ingang en slenteren 25 minuten. P3 is de parkeerplaats bij Mondo Verde, dat ligt gewoon naast Megaland.

P6 en P7 moet je imo niet lopend proberen te doen. Daar zijn de pendelbussen bij uitstek geschikt.
Leuk dat je dat blijft beweren maar voor P4 wordt je met de link in de mail van TM naar de Hereweg gedirigeerd.
Die ligt ruim boven de spoorlijn, zelfs nog boven de Pinkpop cmpinglocaties.. En nagenoeg net zover weg als waar vorig jaar P5 was.
En dat lukt niemand binnen 15-30 minuten met lopen, eerder gematigd rennen.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Op Ticketswap (niet te verwarren met Ticketmaster) ook een stuk of 20 GA's nu. Het is ook geen 'lottery' meer. Je kunt gewoon klikken en bestellen. Ook wel vreemd: er staat bij het kopje "gezocht" daar nu 0 terwijl dat gisteren nog 5000 of mss wel 10000 was. Toen was het ook een lottery en geen normaal bestelproces.
Dat aantal 0 viel mij ook al op, maar op de 1ste pagina vh event staat wél het aantal, dit is ook zo bij Pinkpop op ticketswap.
Dit was een tijdje geleden nog niet zo...

Maar om on topic te blijven :
Heb er zo'n zin in as zondag!
Gaat 'n geweldige avond worden.
Ben benieuwd wat m'n dochter er van gaat vinden, wordt haar allereerste mega-concert en dan nog wel van Bruce!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bartjuh1981

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Leuk dat je dat blijft beweren maar voor P4 wordt je met de link in de mail van TM naar de Hereweg gedirigeerd.
Die ligt ruim boven de spoorlijn, zelfs nog boven de Pinkpop cmpinglocaties.. En nagenoeg net zover weg als waar vorig jaar P5 was.
En dat lukt niemand binnen 15-30 minuten met lopen, eerder gematigd rennen.
dan klopt het toch als een bus dat P4 tussen P3 en P5 in ligt, dus kan ik het ook blijven beweren ;)

uit ervaring, ik heb naast het station gewoont, dat is 30 minuten lopen op de max
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Dan zal P4 wel aan de Delleweg (zijstraat van de Hereweg) liggen. Volgens Google Maps 34 minuten lopen tot aan ingang Megaland. Van tevoren hapje en drankje doen bij Pomerol en dan gaan die 34 minuten daarna een stuk makkelijker.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
is ook geen parkeermogelijkheid voor zo veel auto's rond megaland, de parkeerplaatsen op 15 minute a 30 minuten lopen is het dichtste bij voor Megaland, niets aan te doen... take it or leave it
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
<fanmodus>
In 2014 ben ik op de donderdag voor Pinkpop bij Maastricht Aachen Airport gaan kijken hoe The Rolling Stones landden. Laten we zeggen dat ik niet de enige was: er stonden misschien wel 1000 mensen aan de hekken. Momenteel is dit vliegveld echter gesloten wegens renovatie van de landingsbaan. Dus Bruce en de band zullen daar in elk geval niet landen. Düsseldorf, Luik, Eindhoven dan?
</fanmodus>
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken