Bruce Springsteen

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.611
De grap is alleen dat de lokale security niet zo veel meer te vertellen heeft over die rij zodra de security van Bruce is gearrriveerd
Heeft Bruce dan zijn eigen security die de ticketscan doet? Is bij de meeste evenementen door de promotor toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ter aanvulling over de parkeerlocaties onduidelijkheden hierboven vind ik het ook belachelijk dat het zo vaag blijft.
Zelfs al heb je de mail gehad weet je eigenlijk nog niks.

Is het nou echt zo moeilijk om gewoon een kaartje te maken met daarop aangegeven waar P3, P4, P5 enz zijn?

Als ik naar mijn mening te lang moet lopen is het de laatste keer dat ik naar Landgraaf af ga reizen.
En de limiet ligt eigenlijk bij 30 min max en ik durf nu al met zekerheid te zeggen dat het langer gaat duren.
P3, P4, en P5 zijn sowieso loopafstand
beetje doorlopen 15 minuten tot de ingang en slenteren 25 minuten. P3 is de parkeerplaats bij Mondo Verde, dat ligt gewoon naast Megaland.

P6 en P7 moet je imo niet lopend proberen te doen. Daar zijn de pendelbussen bij uitstek geschikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Midge3803

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Dit zou de grootste logistieke nachtmerrie zijn die je je kan voorstellen. Daar ligt nu een grote bioscoop , glow golf , restaurant de buren , nog een nieuw restaurant , happy Italy , grote wok, etc.

Daar komt geen P.
Maar bij uitstek geschikt voor het parkeren van de auto om vervolgens op de fiets verder te gaan dus? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

tom93

Dagopener
24 apr 2019
593
245
P3, P4, en P5 zijn sowieso loopafstand
beetje doorlopen 15 minuten tot de ingang en slenteren 25 minuten. P3 is de parkeerplaats bij Mondo Verde, dat ligt gewoon naast Megaland.

P6 en P7 moet je imo niet lopend proberen te doen. Daar zijn de pendelbussen bij uitstek geschikt.

Hoe kom je bij 15 minuten voor P5? Ik kreeg een mail en die locatie is 41 minuten lopen..
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Maar bij uitstek geschikt voor het parkeren van de auto om vervolgens op de fiets verder te gaan dus? ;)
Absoluut. Of je zet de auto in Terwinselen of Molenberg (beide buurten op loopafstand maar dus al zeker makkelijk te fietsen)
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Absoluut. Of je zet de auto in Terwinselen of Molenberg (beide buurten op loopafstand maar dus al zeker makkelijk te fietsen)
Die paar minuten meer op de fiets maakt me niet zoveel uit. En je bent zo weer met de auto op weg richting het hoge noorden.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
Heeft Bruce dan zijn eigen security die de ticketscan doet? Is bij de meeste evenementen door de promotor toch?
Nee, maar zijn eigen security neemt wel de verantwoordleijkheid voore die lijst en het in juiste banen leiden van die mensen, zeg maar, max de eerste 1000 ong.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.611
Nee, maar zijn eigen security neemt wel de verantwoordleijkheid voore die lijst en het in juiste banen leiden van die mensen, zeg maar, max de eerste 1000 ong.
Ahh check. Hechten dus wel echt waarde aan die roll calls. Verklaart ook waarom dit al zo lang goed gaat.

Bij veel andere artiesten valt dat behoorlijk tegen namelijk.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
ik heb dat volgens mij al eens gezegd maar je loopt echt niet in 20 min van P5 naar de ingang.
Dat staat er ook niet. Er staat "20 minuten naar Camping A".
Van Camping A naar ingang is verder nog maar 5 à 10 minuten afhankelijk van hoe nuchter je bent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Uit Pinkpop topic

Net weer een rondje om Megaland gelopen.
Ook rondom het terrein begint het weer als een festivalterrein uit te zien.
Ik zal zo nog wat foto's plaatsen.

Wat me wel verbaasde, was dat er al een flinke tros aan Bruce fans waren.
Op de parking bij vv Schaesberg (waar camping A komt) zaten zeker 25 mensen, aan de andere kant bij overste hof stonden een stuk of 10 campers/busjes.
img_20230608_200717_copy_825x1834-jpg.5379
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
Maar bij uitstek geschikt voor het parkeren van de auto om vervolgens op de fiets verder te gaan dus? ;)
Rondom Roda stadion is idd meer dan genoeg parkeergelegenheid (zou de auto dan bij Decathlon of AH XL zetten). Kwartier fietsen richting Megaland. Zou daar tijdens Pinkpop overigens niet parkeren, want dan verwacht ik op die locatie meer controle op illegaal overnachten.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
Net nog via Ticketmaster Resale 2 GC's gescoord voor een redelijke prijs (€167 p.st.). Bleken wel allebei Veronica-prijsvraag tickets te zijn met als originele waarde €0,00. Achja, ik ga ervanuit dat ik via Ticketmaster Resale altijd veilig zit. Nu is ons samengeraapte groepje uitgebreid van 6 tot 8 man, waarvan dus 2 totale Springsteen-newbies. Benieuwd of ze zondag om 22:30u om zijn!

Eerst zaterdagavond nog een kleine Springsteen-pre-party in Maastricht in Café Paulus. Er is daar ook live Springsteen-muziek! #reclame
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Net nog via Ticketmaster Resale 2 GC's gescoord voor een redelijke prijs (€167 p.st.). Bleken wel allebei Veronica-prijsvraag tickets te zijn met als originele waarde €0,00. Achja, ik ga ervanuit dat ik via Ticketmaster Resale altijd veilig zit.
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen om daar alsnog 167,- voor te kunnen krijgen. Vermoedelijk een valse aankoopprijs ingevuld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Net nog via Ticketmaster Resale 2 GC's gescoord voor een redelijke prijs (€167 p.st.). Bleken wel allebei Veronica-prijsvraag tickets te zijn met als originele waarde €0,00. Achja, ik ga ervanuit dat ik via Ticketmaster Resale altijd veilig zit.
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen om daar alsnog 167,- voor te kunnen krijgen. Vermoedelijk een valse aankoopprijs ingevuld.

Ik heb ook twee keer tickets gewonnen via Veronica, maar die kwamen nooit in mijn TM account, ik kreeg dan altijd een PDFje.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
Er staan nu overigens een stuk of 15 GA's op Ticketmaster Resale voor ongeveer €135. Veiliger dan Ticketswap.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.193
768
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen om daar alsnog 167,- voor te kunnen krijgen. Vermoedelijk een valse aankoopprijs ingevuld.

Ik heb ook twee keer tickets gewonnen via Veronica, maar die kwamen nooit in mijn TM account, ik kreeg dan altijd een PDFje.
Goeie vraag... Ik ga er maar vanuit dat elk ticket dat wordt verkocht via TM Resale een nieuwe barcode krijgt (en de oude dus ongeldig is). Dat gewonnen tickets in een TM account staan is wel gek idd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Goeie vraag... Ik ga er maar vanuit dat elk ticket dat wordt verkocht via TM Resale een nieuwe barcode krijgt (en de oude dus ongeldig is). Dat gewonnen tickets in een TM account staan is wel gek idd.
In dit geval had ik TM even een berichtje gedaan, al is er wel kans dat ze de koop dan ongeldig maken en het geld terugstorten. Maar het komt wat fishy over imo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken