Bruce Springsteen

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Het is weer een lange week op kantoor deze week. De energie van de laatste Bruce-show is een beetje uitgewerkt. Tijd voor een nieuwe! Zondag Landgraaf, een soort thuiswedstrijd. Op een prachtig terrein vol prachtige herinneringen. Kan alweer niet wachten...
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Nou, de rij is inmiddels gestart, op een vrij controversiele manier.
Volgens zeggen is de lijst overdag gestart, maar gisternavond om 21:00 was er al niemand meer blijkbaar om nrs uit te delen en kon je jezelf op een lijst plaatsen met een tijd, en dan een selfie met die lijst maken, dan zou je vanaf 08:00 je nr krijgen.
En voor zover ik net kon zien is het tot nu toe alleen maar bekend gemaakt in de Tramps groep op Facebook
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Nou, de rij is inmiddels gestart, op een vrij controversiele manier.
Volgens zeggen is de lijst overdag gestart, maar gisternavond om 21:00 was er al niemand meer blijkbaar om nrs uit te delen en kon je jezelf op een lijst plaatsen met een tijd, en dan een selfie met die lijst maken, dan zou je vanaf 08:00 je nr krijgen.
En voor zover ik net kon zien is het tot nu toe alleen maar bekend gemaakt in de Tramps groep op Facebook
Kan zomaar dat de security aan dit soort lijstjes niet meewerkt...
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
Ik weet dat dat soort rollcalls al heel lang bestaan en hoe het werkt. Maar heb daar toch altijd gemengde gevoelens bij. Hoezo bepaald een groep mensen die blijkbaar wat meer tijd hebben en wellicht wat dichterbij wonen in welke volgorde mensen naar binnen gaan??
Dan ga je maar ouderwets 4 dagen van te voren in een slaapzakje voor de poort liggen, daar heb ik nog wel enigszins begrip voor, maar dit soort ongein.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik weet dat dat soort rollcalls al heel lang bestaan en hoe het werkt. Maar heb daar toch altijd gemengde gevoelens bij. Hoezo bepaald een groep mensen die blijkbaar wat meer tijd hebben en wellicht wat dichterbij wonen in welke volgorde mensen naar binnen gaan??
Dan ga je maar ouderwets 4 dagen van te voren in een slaapzakje voor de poort liggen, daar heb ik nog wel enigszins begrip voor, maar dit soort ongein.
Probleeem is dat kamperen niet gewenst is, en het zijn vaal juist de internationale fans die `m starten, niet de fans die dichtbij wonen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik weet dat dat soort rollcalls al heel lang bestaan en hoe het werkt. Maar heb daar toch altijd gemengde gevoelens bij. Hoezo bepaald een groep mensen die blijkbaar wat meer tijd hebben en wellicht wat dichterbij wonen in welke volgorde mensen naar binnen gaan??
Dan ga je maar ouderwets 4 dagen van te voren in een slaapzakje voor de poort liggen, daar heb ik nog wel enigszins begrip voor, maar dit soort ongein.
Ja ik trek dat ook heel matig. Al dat bemoeizuchtige geregel staat voor mij haaks op het gevoel van vrijheid en saamhorigheid dat met muziek samen hoort te gaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ja ik trek dat ook heel matig. Al dat bemoeizuchtige geregel staat voor mij haaks op het gevoel van vrijheid en saamhorigheid dat met muziek samen hoort te gaan
Even reageren op dat gevoel van saamhorigheid: Dat is mede door die roll calls juist enorm aanwezig.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Ach mensen, laten we vooral samen gaan genieten zondag. Vanwege de verwachte hitte, ga ik zelf pas later op de dag naar Landgraaf. Geen zin om al uitgeblust aan het 3 uur durende concert te beginnen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ach mensen, laten we vooral samen gaan genieten zondag. Vanwege de verwachte hitte, ga ik zelf pas later op de dag naar Landgraaf. Geen zin om al uitgeblust aan het 3 uur durende concert te beginnen.
Gaan we zeker doen! Zin in. Wij gaan ook later. Wel op tijd voor het voorprogramma gok ik
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ach mensen, laten we vooral samen gaan genieten zondag. Vanwege de verwachte hitte, ga ik zelf pas later op de dag naar Landgraaf. Geen zin om al uitgeblust aan het 3 uur durende concert te beginnen.
op maandag? šŸ˜‚
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ach mensen, laten we vooral samen gaan genieten zondag. Vanwege de verwachte hitte, ga ik zelf pas later op de dag naar Landgraaf. Geen zin om al uitgeblust aan het 3 uur durende concert te beginnen.
Gaat zeket goed komen
Ik vind het ook vrij achtelijk om met de verwachte hitte al vroeg in die GC te zitten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Dennis, een nog veel betere voorbereiding dan Barcelona 2002

Barcelona 2023
uiteraard... (deze stond al een tijdje om terug aan te zetten)

maar wil me ook niet TE goed voorbereiden, eigenlijk ga ik al veel te ver

leuke is, ik ga met mijn vader (70) en de man van m'n nicht... beide nog nooit Springsteen live gezien
...en ik me maar inhouden niet te overenhousiast te doen!!!!
 
  • Haha
Waarderingen: Subero en Rick1617899545

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
uiteraard... (deze stond al een tijdje om terug aan te zetten)

maar wil me ook niet TE goed voorbereiden, eigenlijk ga ik al veel te ver

leuke is, ik ga met mijn vader (70) en de man van m'n nicht... beide nog nooit Springsteen live gezien
...en ik me maar inhouden niet te overenhousiast te doen!!!!
Ik neem iemand mee voor het eerst, die alleen een paar ns van BitU kent, en verder niks ooit gehoord of gezien heeft
Zelf is ze meer van de symfo metal, dus ik ben heeeel benieuwd.
Ze kent mijn fanatisme, maar ik kan totaal niet inschatten hoe zij dit gaat vinden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken