Bruce Springsteen

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Naja, of je wordt zelf genaaid en komt zelf niet binnen, of je naait iemand anders zonder dat je het weet - als de ticket niet werkt? Dan is de keuze toch makkelijk?

Sowieso swap ticket verkopen en GC kopen toch, als je GC wil.
Ja klopt. Maar ik ben volgens mij toch de eindverantwoordelijke als het ticket niet zou werken en dan ben je mooi 130 euro kwijt…
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
Inderdaad, gewoon verkopen. Heb nog nooit problemen ermee gehad en ook wel vaker last-minute zowel gekocht als verkocht. Als je het als koper niet helemaal vertrouwt moet je er maar als 1 van de eersten binnen zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
heb zondag toch niks te doen. Of ik ga lekker vroeg op de fiets . Ga als eerste het terrein op en ga lekker achter de golden circle staan 😂😂 HAHA

Spijt dat ik niet gewacht heb dan had ik dit dilemma niet gehad.
 

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Momenteel is P4 reeds uitverkocht. Als je een ticket voor P4 hebt gekocht, heb je inmiddels de locatie ontvangen (als het goed is).
Dat P4 uitverkocht is doet niet terzake. Dat zijn P3 en P5 ook. Ik vraag naar de locatie.
Geen bericht ontvangen. Ook degene die het parkeerticket voor P4 geregeld heeft niet.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: BatMutsje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dilemma tijd.
Ik kan voor 145 euro een bruce Springsteen golden circle kopen (van iemand die ik ken). Maar heb via swap al een normale veld plek voor 130 euro gekocht. Ik kan swap ticket verkopen maar risico lopen dat het ticket niet geldig is eb ik de schuldige ben… dilemma
Als je je Swap kaart doorverkoopt op de Swap dan herkent hij als het goed is meteen dat het een ticket is die je daar eerder hebt gekocht. Gewoon daar weer lekker te koop gooien dus en voor de GC gaan. :)

Veel plezier alvast allen! Nog eventjes!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Als je je Swap kaart doorverkoopt op de Swap dan herkent hij als het goed is meteen dat het een ticket is die je daar eerder hebt gekocht. Gewoon daar weer lekker te koop gooien dus en voor de GC gaan. :)

Veel plezier alvast allen! Nog eventjes!
Thanks a lot! Je hebt dit al eens eerder gedaan dus? Dat wist ik niet dat het zo werkte.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Thanks a lot! Je hebt dit al eens eerder gedaan dus? Dat wist ik niet dat het zo werkte.
Ja. Je kan als het goed is vanuit je account kijken naar de tickets die je hebt gekocht en die weer te koop zetten. Maar het is vrij lang geleden dat ik dit heb gedaan dus pin me er niet op vast haha.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Thanks a lot! Je hebt dit al eens eerder gedaan dus? Dat wist ik niet dat het zo werkte.
Je kunt het ticket weer verkopen via ticketswap idd zo op de manier als Timmetje zegt.
Ik heb ook via de loterij 'n ticket voor m'n dochter kunnen bemachtigen, ik ben altijd zo'n stresskip dat ik de verkoper ga opzoeken, vaak kun je ze wel vinden via fb.
' mijn' betreffende ticket staat op naam van een consultant bedrijf uit België die een eigen website heeft, dus ik ga maar van goed vertrouwen van de mens uit! 😊

Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met kaartjes via ticketswap, afkloppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Helaas is het ticket van die “vriend” al verkocht. Naja….dan maar gewoon met m’n swap kaartje naar Bruce gaan zondag. Ben alleen dus kan makkelijk naar voren schuiven 😂😂 is wat lastiger met een groep
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
Van mij mogen ze de aanvangstijd wel met een uur opschuiven. 30 graden met volle zon. Zal er hier rekening mee worden gehouden en eventueel voorzorgsmaatregelen worden genomen?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Van mij mogen ze de aanvangstijd wel met een uur opschuiven. 30 graden met volle zon. Zal er hier rekening mee worden gehouden en eventueel voorzorgsmaatregelen worden genomen?
Als dat net zo gaat als met Pinkpop 'dag 1' vorig jaar, dan gaat het een gigantische ramp worden met het vinden van gratis drinkbaar water. Daarnaast zal er 0 schaduw zijn op het terrein vermoed ik dus het word een petje op, zonnebrand mee en zorgen dat je goed blijft drinken. 1 voordeel aan de hitte, van al dat zweten hoe je niet naar de WC 😁, scheelt je daar alweer een rij.
 

Venderwel

Playlistbediener
6 jun 2023
43
45
P3, P4 en P5 zijn uitverkocht

P6 is beschikbaar, maar wel bereikbaar met de pendelbussen (reken op ca 40 minuten met de pendelbus)
40 minuten pendelbus is beter dan 40 minuten lopen. Maar ja, na de tijd moeten wachten bij de pendelbussen is ook niet alles.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken