Bruce Springsteen

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Er is een plattegrond van Megaland voor het Bruce concert
via Mojo https://www.mojo.nl/over-mojo/vervoer-bruce-springsteen/plattegrond

plattegrond-megaland-2023.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en RimkoW

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
wat ik wel voor je heb is deze kaart voor Pinkpop, van gemeente Landgraaf te downloaden als pdf

Bij Mondo Verde is meen ik P3 en bij Camping C is P5 als ik het goed heb,
Wellicht is P4 een terrein dat tijdens Pinkpop als Camping gebruikt zal worden, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen?

( edit, wellicht worden komende week verkeersborden neergezet, dan zal de route naar de P3, P4 en P5 wel duidelijk moeten worden )

Bekijk bijlage 5179
P5 was vorig jaar aan de andere kant van de snelweg. Rechtsboven het uitroepteken op het kaartje.
P3 was volgens mij bij de camping. Maar P4 kan ik me niet herinneren. Vandaar dat ik het vraag.
En er is inmiddels blijkbaar ook nog een P6.

Overigens gaven ze vorig jaar aan 50 min lopen van/naar P5 maar dat was dus met een normaal tempo
zo'n 1 uur en 10 minuten. Eigenlijk is dat gewoon absurd. Regel dan pendelbussen.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
P5 was vorig jaar aan de andere kant van de snelweg. Rechtsboven het uitroepteken op het kaartje.
P3 was volgens mij bij de camping. Maar P4 kan ik me niet herinneren. Vandaar dat ik het vraag.
En er is inmiddels blijkbaar ook nog een P6.

Overigens gaven ze vorig jaar aan 50 min lopen van/naar P5 maar dat was dus met een normaal tempo
zo'n 1 uur en 10 minuten. Eigenlijk is dat gewoon absurd. Regel dan pendelbussen.
Zover ik weet ligt P5 bij camping C, niet verder lopen dan vanaf het treinstation landgraaf (35 min in een redelijk tempo)
Weet alleen niet of P5 tijdens Bruce hetzelfde is als P5 Pinkpop.

1685714692501.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dus je wordt vanuit de ingang naar de achterkant van het veld geleid? Apart...
Zou dat bij Pinkpop ook zijn, of is dit alleen voor Bruce om zo het veld vanaf de voorste rijen naar achteren op te vullen?
Denk dat dat alleen voor de 11e zal zijn. Neem aan dat die zone tijdens Pinkpop vol staat met foodtrucks namelijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Grappig genoeg pas goed kennis genomen met Bruce Springsteen dankzij de coverband Brucified. Daarna Bruce Springsteen meer en meer gaan luisteren.

Na wat dagen geluisterd te hebben enkele nummers die toch wel echt heel bijzonder en mooi vind:

*Promised Land : Geweldig nummer, wat een sound en wat een tekst. Mondharmonica er bij maakt het af.

*Dancing In The Dark : Misschien toch wel mijn favoriete nummer van Bruce. Bij dit nummer is het onmogelijk om stil te blijven zitten….

* Glory Days: Gewoon uniek, authentiek en een klassieker.

* Because The Night : Mooi nummer, piano op de achtergrond geeft net die extra touch.

* The River : Love it!!!

* I am on Fire : Wauw!! Alsof je in een hutje zit tussen de bergen ergens in Canada terwijl het buiten heel hard sneeuwt. Wat een magisch nummer.

Nummer wat ik drie keer niks vind: Kittys Back.

Sorry mijn Bruce kennis staat nog in de kinderschoenen. Maar ik ben blij dat ik hem volgende week voor het eerst ga bezoeken….

Muziek die stervende is omdat Bruce niet zo bekend is bij de jeugd zoals een Taylor Swift. Best wel jammer eigenlijk….

Wat vinden jullie leuke nummers van Bruce?
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Grappig genoeg pas goed kennis genomen met Bruce Springsteen dankzij de coverband Brucified. Daarna Bruce Springsteen meer en meer gaan luisteren.

Na wat dagen geluisterd te hebben enkele nummers die toch wel echt heel bijzonder en mooi vind:

*Promised Land : Geweldig nummer, wat een sound en wat een tekst. Mondharmonica er bij maakt het af.

*Dancing In The Dark : Misschien toch wel mijn favoriete nummer van Bruce. Bij dit nummer is het onmogelijk om stil te blijven zitten….

* Glory Days: Gewoon uniek, authentiek en een klassieker.

* Because The Night : Mooi nummer, piano op de achtergrond geeft net die extra touch.

* The River : Love it!!!

* I am on Fire : Wauw!! Alsof je in een hutje zit tussen de bergen ergens in Canada terwijl het buiten heel hard sneeuwt. Wat een magisch nummer.

Nummer wat ik drie keer niks vind: Kittys Back.

Sorry mijn Bruce kennis staat nog in de kinderschoenen. Maar ik ben blij dat ik hem volgende week voor het eerst ga bezoeken….

Muziek die stervende is omdat Bruce niet zo bekend is bij de jeugd zoals een Taylor Swift. Best wel jammer eigenlijk….

Wat vinden jullie leuke nummers van Bruce?
Paar kijk tips...
The River Glastonbury, legendarische live uitvoering!

Badlands mijn nr1 Boss nummer, vooral mede door Pinkpop 2009, op mijn netvlies gebrand en nog altijd kippenvel van... Vanaf dat moment staat Springsteen als baas bovenaan de lijst als het beste wat ik ooit gezien heb en nog niet van de troon gestoten!

Los daarvan, ras performer.
Check ook zeker "London Calling: Live in Hyde Park" 2009, zelf op blue ray aangeschaft maar de YouTube playlist (volledig) is ook de moeite hoor
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Paar kijk tips...
The River Glastonbury, legendarische live uitvoering!

Badlands mijn nr1 Boss nummer, vooral mede door Pinkpop 2009, op mijn netvlies gebrand en nog altijd kippenvel van... Vanaf dat moment staat Springsteen als baas bovenaan de lijst als het beste wat ik ooit gezien heb en nog niet van de troon gestoten!

Los daarvan, ras performer.
Check ook zeker "London Calling: Live in Hyde Park" 2009, zelf op blue ray aangeschaft maar de YouTube playlist (volledig) is ook de moeite hoor
Thanks!!!
 

Subero

Playlistbediener
31 mei 2023
15
9
Grappig genoeg pas goed kennis genomen met Bruce Springsteen dankzij de coverband Brucified. Daarna Bruce Springsteen meer en meer gaan luisteren.

Na wat dagen geluisterd te hebben enkele nummers die toch wel echt heel bijzonder en mooi vind:

*Promised Land : Geweldig nummer, wat een sound en wat een tekst. Mondharmonica er bij maakt het af.

*Dancing In The Dark : Misschien toch wel mijn favoriete nummer van Bruce. Bij dit nummer is het onmogelijk om stil te blijven zitten….

* Glory Days: Gewoon uniek, authentiek en een klassieker.

* Because The Night : Mooi nummer, piano op de achtergrond geeft net die extra touch.

* The River : Love it!!!

* I am on Fire : Wauw!! Alsof je in een hutje zit tussen de bergen ergens in Canada terwijl het buiten heel hard sneeuwt. Wat een magisch nummer.

Nummer wat ik drie keer niks vind: Kittys Back.

Sorry mijn Bruce kennis staat nog in de kinderschoenen. Maar ik ben blij dat ik hem volgende week voor het eerst ga bezoeken….

Muziek die stervende is omdat Bruce niet zo bekend is bij de jeugd zoals een Taylor Swift. Best wel jammer eigenlijk….

Wat vinden jullie leuke nummers van Bruce?
Als aanvulling op alle mooie suggesties zijn er imho 2 live registraties die je niet wilt missen. Zijn beiden zowel als audio als beeld beschikbaar:

Live at the Hammersmith Odeon ‘75:

Live in NYC, 2000:

Het eerste de nitty gritty from the old days (48 jaar geleden!), het tweede de (legendary, heart stopping, pants dropping) E Street Band in optima forma in het kader van hun reünie.

Veel plezier op je verkenningstocht door het oeuvre van the Boss!
 
  • Leuk
Waarderingen: Midge3803

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.648
796
DE Live box, ooit het eerste officiele live document van Bruce


En gisteren online gekomen uit Bruce zijn beste periode 1978, beter dan dit wordt het niet meer:
 
  • Leuk
Waarderingen: Subero

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Grappig genoeg pas goed kennis genomen met Bruce Springsteen dankzij de coverband Brucified. Daarna Bruce Springsteen meer en meer gaan luisteren.

Na wat dagen geluisterd te hebben enkele nummers die toch wel echt heel bijzonder en mooi vind:

*Promised Land : Geweldig nummer, wat een sound en wat een tekst. Mondharmonica er bij maakt het af.

*Dancing In The Dark : Misschien toch wel mijn favoriete nummer van Bruce. Bij dit nummer is het onmogelijk om stil te blijven zitten….

* Glory Days: Gewoon uniek, authentiek en een klassieker.

* Because The Night : Mooi nummer, piano op de achtergrond geeft net die extra touch.

* The River : Love it!!!

* I am on Fire : Wauw!! Alsof je in een hutje zit tussen de bergen ergens in Canada terwijl het buiten heel hard sneeuwt. Wat een magisch nummer.

Nummer wat ik drie keer niks vind: Kittys Back.

Sorry mijn Bruce kennis staat nog in de kinderschoenen. Maar ik ben blij dat ik hem volgende week voor het eerst ga bezoeken….

Muziek die stervende is omdat Bruce niet zo bekend is bij de jeugd zoals een Taylor Swift. Best wel jammer eigenlijk….

Wat vinden jullie leuke nummers van Bruce?
Cool! Het is een prachtige schatkist als je die nu mag gaan openen en ontdekken wat er in zit.

Mijn absolute topper is Jungleland met The River als goede tweede. Rustigere nummers als Racing in The Streets en Jersey Girl zijn heerlijk. Maar oom steviger werk zoals Badlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Midge3803 en jaydee76

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
als ik dit zie, denk ik niet dat wij al precies bij deur opening om 15:00 het veld op lopen...


1685960595117.png
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
Normaal ben ik iemand die ruim op tijd aanwezig wil zijn. Met 28 graden in de volle zon, zonder enige schaduw weet ik niet of ik dat mijzelf wil aandoen haha.

Trouwens benieuwd nu Bruce een korte “pauze” heeft of er ook meer veranderingen in de setlist komen. Kan maar zo dat er in de tweede helft van de shows wat meer veranderingen komen. Zie dat hij bijvoorbeeld op beide keren Pinkpop I’m on fire speelt, wat denk ik voor de meesten bij de top nummers hoort. Misschien is het meer hoop dan dat het natuurlijk gaat gebeuren, maar voor mijn gevoel gaat hij nog wat speciaals doen in Landgraaf, aangezien hij daar een goeie band mee heeft.

Heb er onwijs veel zin in mensen!!
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Twente speelt de finale om de play-offs om 14:30. De kans is dus groot dat ik ook ergens in de kroeg zit voordat ik het terrein op kom.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken