Bruce Springsteen

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
348
271
Is Sittard een handig alternatief? We moeten richting Utrecht
Vanaf Sittard kun je dan kiezen om de A73 of De A2 te pakken, net wat minder druk is

Trouwens, nergens staat waar die park+bike is
Edit: Van Swietenstraat Kerkrade

Station Sittard is wel redelijk ver van de snelwegen (>10 min over een 80-weg).
Makkelijkste parkeerplaats daar is parkeerplaats Steenweg. Betaald parkeren tot uit mijn hoofd 18 uur, daarna gratis.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Het 1e concert in Barcelona staat volledig op Youtube in een multicam-mix met de officiële audio van Nugs. Als je dat inluistert, zit je gebakken :p
De genoemde video is van Youtube gehaald wegens copyright claims. Was te verwachten. Gelukkig heb ik 'm op tijd gedownload! :cool:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
4ec5c760-7abc-4a8a-82e3-d8a068b30f8c.jpg
11 juni recycling systeem
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
921
435
Lijkt me toch logisch om dit nu ook te doen en niet een week later tijdens PP.Kunnen we al proef draaien.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
348
271
Wordt het voor Bruce dan een andere retourtoken als bij PP?
Want nu heeft het geen meerwaarde om op het einde die token weer in te leveren, dus dan vraag ik binnen mijn Bruce groep alle tokens op om mee te nemen naar PP als dat gewoon kan.

Als dat zo is is dat voor mij wel fijn, want dan start ik PP met 5 tokens ofzo maar lijkt mij niet helemaal het idee.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Wordt het voor Bruce dan een andere retourtoken als bij PP?
Want nu heeft het geen meerwaarde om op het einde die token weer in te leveren, dus dan vraag ik binnen mijn Bruce groep alle tokens op om mee te nemen naar PP als dat gewoon kan.

Als dat zo is is dat voor mij wel fijn, want dan start ik PP met 5 tokens ofzo maar lijkt mij niet helemaal het idee.
Hier heb je dus niks aan. Token is niks waard. Is puur voor het recycle systeem.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Informatie over oa wegafsluitingen te vinden op de site van Gemeente Landgraaf

Op 11 juni staat Bruce Springsteen and The E-Street Band op Megaland. Bij dit evenement worden zeer veel bezoekers verwacht. Daarom is op 11 en 12 juni een aantal straten afgesloten voor verkeer en zijn enkele speciale regels van kracht.

Wegafsluitingen
Hofstraat en Heistraat zijn afgesloten van 11 juni 7.00 tot 12 juni 1.00 uur;
Wijk Eikske is afgesloten van 13.00 tot 19.00 uur.
Einsteinstraat, Dokter Calsstraat en Stationstraat zijn afgesloten van 11 juni 19.00 uur tot 12 juni 1.00 uur.

https://www.landgraaf.nl/concert-bruce-springsteen-11-juni
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
348
271
Token heb je wel iets aan als het hetzelfde is als op pinkpop. Zo mag hij al 5 keer dan zijn beker kwijtgeraken op pinkpop.
Of om een rondje te kunnen halen zonder te moeten wachten tot de laatste zijn biertje op heeft, dan heb je daar een reservetoken voor. Of als je zelf de laatste bent hoef je niet je halve biertje naar achteren te gooien maar geef je een bonustoken.

Of met de groep met 2 drankjes het voorvak in kunnen zonder bij te moeten betalen
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

Koekwaus

Playlistbediener
1 jun 2023
26
8
Hoi, Is iemand hier al bekend met waar de parkeerplaatsen zijn?
Je kunt tickets kopen voor P3, P4 en P5 maar als je verder zoekt vind je nog niks en worden enkel P3 en P5 genoemd.
Over P4 vind je niks. Waar zou P4 zijn?
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
636
495
Hoi, Is iemand hier al bekend met waar de parkeerplaatsen zijn?
Je kunt tickets kopen voor P3, P4 en P5 maar als je verder zoekt vind je nog niks en worden enkel P3 en P5 genoemd.
Over P4 vind je niks. Waar zou P4 zijn?
Dit vroeg ik me dus ook af. Contact gehad met zowel Mojo als Ticketmaster:

"Hi! Als je een parkeerticket aanschaft, ontvang je een week van te voren een email met routebeschrijving"

Beetje een vreemde gang van zaken als je het mij vraagt... waarom zo geheimzinnig over de aanduiding van de parkeerplaatsen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Hoi, Is iemand hier al bekend met waar de parkeerplaatsen zijn?
Je kunt tickets kopen voor P3, P4 en P5 maar als je verder zoekt vind je nog niks en worden enkel P3 en P5 genoemd.
Over P4 vind je niks. Waar zou P4 zijn?
wat ik wel voor je heb is deze kaart voor Pinkpop, van gemeente Landgraaf te downloaden als pdf

Bij Mondo Verde is meen ik P3 en bij Camping C is P5 als ik het goed heb,
Wellicht is P4 een terrein dat tijdens Pinkpop als Camping gebruikt zal worden, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen?

( edit, wellicht worden komende week verkeersborden neergezet, dan zal de route naar de P3, P4 en P5 wel duidelijk moeten worden )

1685686076098.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

Gebruikers die dit onderwerp bekijken