Bruce Springsteen

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Niet alleen kippenvel, heb toch regelmatig een traantje moeten weg pinken.
Nooit verwacht dat we dit spektakel nog (semi) live zouden kunnen aanschouwen
Overigens, dat einde; I`ll See you in my dreams accousticsch, daar bleef het niet bij 1 traantje, damn, wat kwm die binnen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Benieuwd welke nummers hij gaat spelen bij de volgende concerten. Daar gaat natuurlijk Bruce kennende wel veranderingen komen in de setlist…
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Niet alleen kippenvel, heb toch regelmatig een traantje moeten weg pinken.
Nooit verwacht dat we dit spektakel nog (semi) live zouden kunnen aanschouwen
Overigens, dat einde; I`ll See you in my dreams accousticsch, daar bleef het niet bij 1 traantje, damn, wat kwm die binnen
Ja dit is wel echt een schitterend einde van de show. Mooi dat hij daarvoor kiest.

En ook ik ben erg benieuwd hoe deze setlist verder zal gaan evolueren!
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Deed hij nog aan sign request?
Nee, bij dit concert (nog) niet. Arena shows in US zijn wellicht wel een ander verhaal tov stadionshows in Europa. Benieuwd hoeveel wijzigingen er zijn bij de volgende show.

2u en 45 minuten is wel erg kort he … 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
2u en 45 minuten is wel erg kort he … 😉
Laugh Laughing GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Wat een heerlijke eerste setlist. Genoeg op aan te merken wat mist natuurlijk, maar Rosalita en Johnny 99 staan er gewoon op. Sign request moeten wel terug komen natuurlijk. Beste nieuws is dat de stem en energie goed lijken te zitten op basis van de paar yt filmpjes die ik zag.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
The Riverrrrrrrr. Voor de rest indedaad wel fijn. Top om ook Letter to You zo goed vertegenwoordigd te zien.
Bijv. of Sherry Darling of LOHAD of Trapped of Racing in the Streets of .... Kortom, met 3 verschillende sets en daarmee 90 verschillende nummers zou ik niet ontevreden zijn deze zomer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
Darkness on the Edge of Town zeker! Ik ben zelf ook gek op Greetings from Asbury Park, NJ (debuut). En bedoel je Born to Run of Born in the USA? Zeker Born to Run is aan te raden! Nebraska is mooi als je van een wat duister geluid houdt, Tunnel of Love is weer mooier als je van vrolijker houdt.

Eigenlijk alles ;)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Afgezien van de greatest hits-compilatie van '95 heb ik nog nooit echt een album van Bruce geluisterd, op The River en Born na dan. Welke albums raden jullie aan? Ik heb nog wat huiswerk te doen voor Landgraaf!
Born To Run
Darkness on the Edge of Town
Born in the USA
The Rising

Dan heb je wel de belangrijkste albums te pakken waar ook veel live van voorbij komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken