Waren er gisteren ook bij, prima vermaakt. Zoals hier ook al aangehaald was Landmvrks top en viel het daarna stil op de weide. Phantogram trok me helaas ook maar weinig (best zielig dat ze een applaustape moesten afspelen na elke song).
Had vorige week van LPU een mailtje gekregen dat we lounge acces kregen, en dan ook tijdens Zwangere Guy & Clipse daar gezeten (ongelimiteerde gratis drank is altijd mooi meegenomen). Denk dat dat mijn beste 25 euro investering is geweest het afgelopen jaar. Ook nog de kans gehad om Collin Brittain (de drummer) te ontmoeten en een foto + handtekening gekregen, dag dus eigenlijk al geslaagd.
Nadien het voorvak in voor Papa Roach. 4e keer dat ik ze zag. Sterk optreden, en hoe geniaal waren die 2 kleine mannen op het podium!
Dan Linkin park, helaas bleef ik hier op Werchter toch terug wat op men honger zitten, na een knalperformance op RAR te hebben gezien. Het viel vaak stil, Emily kraakte toch hier en daar en de setlist kon mijn inziens beter. Misschien is 4x LP op 1.5 jaar tijd toch wat veel aan het worden, maar eens een pauze inlassen.
Ook hadden we het idee dat ze die PIT veel te vol hadden gestoken, meerdere mensen zien flauwvallen/afgevoerd worden. Was blij dat we al een plekje tegen het hek achteraan hadden en daar konden blijven staan tijdens LP, anders had het nooit meer gelukt.
Uittocht ging vlot, geparkeerd in centrum Tremelo, kleine 40 mins wandelen en eigenlijk maar 5 minuten verder dan parking groen 6. Gratis en meteen weg.