Guns N' Roses

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
beetje off topic, maar het zuiden heeft dan wel weer de 013, laatste tijd zijn bijna alle concerten waar ik heen wil daar.
de middelgrote bands die niet groot genoeg zijn om een afas/ziggo te vullen eindigen allemaal in het zuiden voor mijn gevoel.
013 is vanuit "het Zuiden" alsnog een dik uur rijden, hoor :)
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.784
Zeker. Bedoelde enkel dat dit het meest dichtbevolkte stuk van Nederland is. En wilde ermee zeggen dat voor een groot gedeelte van Nederland een locatie in België gek genoeg makkelijker te bereiken is dan een locatie in Nederland zelf. Verder totaal geen diskwalificatie aan elke andere Nederlander.
Toch moet ik @DennisvdBr gelijk geven. Als Noordeling roepen wij al jaren dat er meer Nederland is als alleen de randstad.😆😆 Voor iedereen die nu gelijk de gordijnen in schiet. Ik bedoel dit met een heel behoorlijke sarcastische schep zout. Maar ik snap Dennis wel😜
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kreeg 'n mail vanuit Bospop voor vrijwilligerswerk tijdens Guns N' Roses en natuurlijk heb ik me meteen aangemeld!
In dit bericht staat ook dat het festivalterrein 11 juli om 15u opent, de supportact vanaf 17.30u speelt en het concert tot 22.30u duurt. Een uur later gaat het festivalterrein dicht.
(ik weet niet of deze tijden al bekend waren...)
die 17:30 had ik al ergens gezien (ik meen Ticketmaster) voor Landgraaf al. Maar verder is idd nieuwe info.

herstel: het stond al op de site van MOJO "Aanvang: 17:30" niet Ticketmaster
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Guns N’ Roses neemt als special guest The Pretenders mee naar hun show in Evenemententerrein Weert
oh, daar ben ik heel erg blij mee!!!

my-city-was-gone-pretenders.gif
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Opmerkelijk dat de setlist nu een stuk korter is. Toch 5 nummers minder gespeeld in Tel Aviv.

Vrijdag eerste concert in Europa. Zal na afloop verslag doen. Stadion in Madrid nog lang niet uitverkocht. Benieuwd hoe de stem van Axel is en Slash stelt nooit teleur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik weet niet hoe de verkoop in de rest van Europa loopt, maar ik denk zomaar dat de Graspop donderdag het uitverkopen voornamelijk aan Ghost te danken heeft 😅
ja die dag is ook best wel stacked, zelfs zonder GNR vind ik het een prima graspop dagje. Alter Bridge als sub is ook niet verkeerd
epica, papa roach, arch enemy zijn ook geen kleine bands
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik weet niet hoe de verkoop in de rest van Europa loopt, maar ik denk zomaar dat de Graspop donderdag het uitverkopen voornamelijk aan Ghost te danken heeft 😅
Volgens mij is Nederland het enige land dat hier mee te maken heeft. Als ze vorig jaar op een festival hadden gespeeld, denk ik dat die show dit jaar veel beter had verkocht (of andersom). Twee losse shows is te veel van het goede.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Stadion Madrid tot de helft gevuld met zitplaatsen, staan wel helemaal vol.

Pretenders aardig maar niet meer dan dat. Geluid nu al goed en over kwartiertje gaan we beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.324
2.784
Stadion Madrid tot de helft gevuld met zitplaatsen, staan wel helemaal vol.

Pretenders aardig maar niet meer dan dat. Geluid nu al goed en over kwartiertje gaan we beginnen.
Heel benieuwd of Axl een beetje bij stem is. Veel plezier!!!!🤘🤘
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Weet niet welk toppic dit verhaal moet plaatsten dus doe de relevante.

Ik ben aan het bijkomen. Ze begonnen 21.32 en Paradise City was exact 01.06 afgelopen. Ruim 3,5 uur de Guns.

Laten we beginnen bij de vooroordelen. Stem Axel niks mis mee, zal niet zeggen zuiver maar zeer herkenbaar.

Spanjaarden komen pas na 4 nummers massaal naar binnen. Stadion nagenoeg uitverkocht.

Slash is en blijft een fenomeen. Alles draait om hem en stelt niet teleur. Setlist was geweldig en geluid prima maar mocht soms wat harder. Stond in Golden Circle en recht vooraan.

Vond scherm achter podium te veel afleiden want dat leek wel een videoclip van 3,5 uur. Geen live beelden. Wel indrukwekkend tijdens Civil War dat je een gebombardeerd Oekraïne zag.

Enige livebeeld was de gitaarsolo van Slash, tevens hoogtepunt van de show en zonder Godfather theme.

Andere hoogtepunten Rumble/ Welcome to the Jungle, Rocket Queen.

Uiteraard alle hits en wat had ik ze graag zondag Pinkpop zien afsluiten. Nu gaan ze een beetje via de achterdeur naar Weert wat voor geen meter loopt. Niet terecht want ze spelen echt rete goed!!

Ook ik heb kaarten voor Iron Maiden 11 juli en blijf het onbegrijpelijk vinden dat zij tegelijkertijd spelen.

Over organisatie: was vol lof van vorig jaar met de Rolling Stones. Nu was het niet slecht maar zwaar kut. Bier van €4 naar €12. Wc helemaal slecht en met bier halen zijn de grootste ruzies ontstaan.

Lig nu voldaan in bed en maandag Kiss en donderdag al richting Landgraaf.

Slaap lekker iedereen en anders goedemorgen!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken