Rammstein

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Persoonlijk snap ik de Rammstein hype niet. Beste albums zijn vooral die uit het verleden. Show is natuurlijk wel een spektakel en de Duitse tanzmetal is best geinig, maar die heb ik na 1 keer ook wel gezien.
Uiteindelijk zijn ze wel 'hot' op dit moment en wens ik degene die gaan uiteraard veel plezier toe!
Precies, wat je zegt.
Ik ga voor de show, wil het wel eens meeegemaakt hebben.
Muzikaal gezien vind ik het vnl hard, maar niet heel bijzonder.
"Tanzmetal" dat vind ik een mooi woord, al vind ik dat nog meer van toepassing op Sabaton
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.877
8.494
Persoonlijk snap ik de Rammstein hype niet. Beste albums zijn vooral die uit het verleden. Show is natuurlijk wel een spektakel en de Duitse tanzmetal is best geinig, maar die heb ik na 1 keer ook wel gezien.
Uiteindelijk zijn ze wel 'hot' op dit moment en wens ik degene die gaan uiteraard veel plezier toe!
Ik vergelijk het een beetje met wat Studio 100 doen in België met musicals. 40-45 trok meer dan een miljoen mensen. En ik denk dat mensen die van musicals houden daarbij in de minderheid zijn... Het is allemaal spectaculair en je wil er eens bij geweest zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.433
6.091
Ik vergelijk het een beetje met wat Studio 100 doen in België met musicals. 40-45 trok meer dan een miljoen mensen. En ik denk dat mensen die van musicals houden daarbij in de minderheid zijn... Het is allemaal spectaculair en je wil er eens bij geweest zijn.
Beetje kromme vergelijking imo. Zijn ook zat mensen die gaan omdat het gewoon goede muziek is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.877
8.494
Beetje kromme vergelijking imo. Zijn ook zat mensen die gaan omdat het gewoon goede muziek is.
Zeker, net zoals er zat mensen naar 40-45 gaan omdat ze van musicals houden.

Maar in beide gevallen spelen de ervaring, show, ‘je moet het eens gezien hebben’ een grote rol. Ik vind het wel een goede vergelijking hoor haha.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Feit dat het Duitstalige niet mainstream radiovriendelijke metalmuziek is, zorgt natuurlijk toch wel voor een ander publiek dan Coldplay.
Sowieso die gedachte dat een Duitstalige band die naar eigen zeggen 'Tanzmetall' maakt elk stadion waar dan ook ter wereld minimaal 2x uitverkoopt vind ik echt heel vet.
Deel wel de mening dat "het 1x gezien hebben" wel voldoende is. Pak ze mee als ze op RW zouden staan maar losse show hoeft voor mij niet meer. Die ene keer was wel echt heel goed, muzikaal en live gewoon enorm sterke band.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
288
228
Uiteindelijk voor zowel het extra concert in Brussel als het extra concert in Groningen Feuerzone-kaarten weten te bemachtigen, daar ben ik best wel blij mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
577
Snap ook best dat ze grote weides en arenas uitverkopen, maar bijna overal meerdere dagen uitverkopen na een tour die al net door Europa is geweest vind ik toch wel bijzonder. Zeker ook vanwege het feit dat elke setlist zo goed als hetzelfde is.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
445
240
Ik heb via Lifad 2 staanplaatsen voor vrijdag in Brusssl, eventueel iemand dat ze wil ruilen tegen staanplaatsen voor zaterdag?

Heb voor zaterdag 6 tickets kunnen kopen en dan kunnen we met de hele groep zaterdag gaan.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.600
845
En de werkende mens die tijdens zijn middagpauze voor het eerst eens Ticketmaster kan openen, is er natuurlijk weer aan voor de moeite ... 😢
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Verwacht in ieder geval wel alle singles van Zeit. Denk dat er een paar songs gewipt worden. Waarschijnlijk Deutsland remix, Radio, Zeig dich, Radio....in ieder geval 2 stuks van deze 4 vermoed ik
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.431
4.571
Verwacht in ieder geval wel alle singles van Zeit. Denk dat er een paar songs gewipt worden. Waarschijnlijk Deutsland remix, Radio, Zeig dich, Radio....in ieder geval 2 stuks van deze 4 vermoed ik
ik hoop het dat ze deze keer angst spelen. feuer frei was ook wel een gemis vorige keer
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.216
3.756
En de werkende mens die tijdens zijn middagpauze voor het eerst eens Ticketmaster kan openen, is er natuurlijk weer aan voor de moeite ... 😢
Voor Groningen (2e datum) zijn nog alle soorten tickets te koop zag ik net.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken