Rammstein

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Toen ik binnen was waren enkel cat 3 en staanplaatsen nog beschikbaar, al de rest wat gereserveerd was voor fans was al weg precies
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Ik denk dat je blij mag zijn dat je kaarten hebt. Gaan weer veel mensen naast tickets grijpen....
Inderdaad, ik had ook liever andere plaatsen, maar heb maar snel staanplaatsen gekocht. Want donderdag is de kans nog veel kleiner om aan tickets te geraken
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Na veel gedoe, code die regelmatig niet werkte, toch tickets weten te bemachtigen voor Brussel en Berlin.
 

Karel11

Playlistbediener
23 aug 2022
16
2
Tickets op naam: Voor dit concert zal er gewerkt worden met tickets op naam. De naam van de persoon die de tickets bestelt komt op alle tickets te staan. Deze persoon moet zich legitimeren bij de ingang van het concert. Je kan dus alleen toegang krijgen tot het concert als je samen met deze persoon naar binnen gaat. Houd hier rekening mee bij het bestellen van de tickets.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
440
232
Tickets op naam: Voor dit concert zal er gewerkt worden met tickets op naam. De naam van de persoon die de tickets bestelt komt op alle tickets te staan. Deze persoon moet zich legitimeren bij de ingang van het concert. Je kan dus alleen toegang krijgen tot het concert als je samen met deze persoon naar binnen gaat. Houd hier rekening mee bij het bestellen van de tickets.
Ook in Belgie? Zie dat niet meteen staan
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Geen wachtrij bij Ticketmaster BE, is de crisis in Belgie al zo hard aan de gang of zit het overgrote deel op Eventim?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken