Muse

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
FccItvYXgAAR26C
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
If you pre-ordered the new album from the Official EU or UK Stores, you will receive a unique pre-sale code in a separate email.

TICKETING DETAILS FOR AUSTRIA, NETHERLANDS, GERMANY, SWIZTERLAND & ITALY
Pre-sale begins Wednesday 14th September at 10am CEST.

There will be a separate pre-sale via Tixr also on Wednesday 14th September at 1pm CEST. Password = Euphoria
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
De kaartverkoop start vrijdag 16 september om 10.00 uur. Woensdag start er al een presale, in deze voorverkoop kunnen mensen met een American Express creditcard al tickets kopen. En vanaf donderdag start er een voorverkoop voor mensen die zich hebben ingeschreven op de nieuwsbrief van Mojo.

Bron RTV West
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.403
3.369
Stuur me even een dm, ik heb nog wel een presale gewoon via Ticketmaster. Geen idee of daar ook een code voor nodig gaat zijn, verwacht van niet of dat die dan ook 'Euphoria' zal zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
If you pre-ordered the new album from the Official EU or UK Stores, you will receive a unique pre-sale code in a separate email.

TICKETING DETAILS FOR AUSTRIA, NETHERLANDS, GERMANY, SWIZTERLAND & ITALY
Pre-sale begins Wednesday 14th September at 10am CEST.

There will be a separate pre-sale via Tixr also on Wednesday 14th September at 1pm CEST. Password = Euphoria
welke data staan er in de mail...

Werchter?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en jonasvh

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Vorige keer, Goffertpark, voor paar tientjes op ticketswap een kaartje gescoord. Ga er van uit dat dit tzt voor Malieveld ook wel gaat lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Had eigenlijk gehoopt op Of pinkpop, of een ziggo show. Op een veld de volle pond betalen, en dan of op enorme afstand staan, of uren van te voren een plekje moeten zoeken zonder dat je wat kunt drinken of naar de wc kunt...dat is me op Goffert de vorige keer er slecht bevallen. Maarja, het is wel Muse :)

Hoe kan het eigenlijk in hemelsnaam zijn dat Muse hier 1 show doet en er al getwijfeld wordt of ze het uitverkopen, en dat Coldplay zo maar 4x70.000 kaarten wegzet in die galmbak? Ik kan hier echt niet bij. Coldplay heeft na de eerste paar sterke albums nooit meer wat fatsoenlijks uitgebracht, en maakt tegenwoordig niets zeggende pop liedjes... Was er graag heen gegaan (mis gegrepen helaas) maar Muse is toch van een heel andere orde of ben ik nou gek? ;) (Weet het, over smaak valt niet te twisten ;) )
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Er zijn er heel veel die vinden dat ook Muse de laatste tijd weinig fatsoenlijks heeft uitgebracht........ Ben benieuwd hoe snel de verkoop zal gaan maar zal ook wel rap uitverkocht zijn....
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
507
291
Weet iemand toevallig de prijs van de golden circle tickets? Neem aan dat de prijs van 79 alleen de gewone veldtickets zijn?
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken