Live is Live 2026

Zet iron maiden op vrijdag, zaterdag of zondag en het was een ander verhaal, ook meer bands er nog bij en 2 podiums , ze hebben zich zwaar mispakt aan maandag, werkdag, schrijnend dat er zoveel tickets gratis zijn. Ik heb zelf de volle pot betaald en nu ook 2 tickets gewonnen, vind met moeite iemand die mee wil. Zonde Maiden verdient beter.
Inderdaad, ze hebben zich aan die maandag wat mispakt vrees ik.

hier nog steeds niets ... niets voor zaterdag of zondag ... niets via GVA, Nieuwsblad, Nationale Loterij ... #danmaarkopen?

hier nog steeds niets ... niets voor zaterdag of zondag ... niets via GVA, Nieuwsblad, Nationale Loterij ... #danmaarkopen?
Zaterdag of zondag is niet onmogelijk, maar je moet wel veel geluk hebben vrees ik. Gewoon blijven proberen komende dagen. wedstrijd loopt nog tem morgen denk ik.

Tussenstand (bij benadering):

IM (+40 winnaars, sommigen meer dan eens):
koekroeck,kaiser,Yentel De Buyser,Royke,gy0n,jonveras,MrScissorhands,Jodi,piodo,musicislife,HeteJulie,nathanvdk,B0G5,
Special Monkey,Loek123,annekekoekepanneke,Karel_073,dann,Arnaud de Luikenaar,Cooman666,Tompie,
Yentel De Buyser,JohndeBever,Chiefs,Parfex,RS80,saurus,stijn1617899910,BatMutsje,kevinr,bonnymaster,jarne,dvdh666,Sandow,
Lowlandicus,Festivalgek,Jean, degrotegeneraal, Zecke, Burgernfries, Timmetje , Joss (laatst toegevoegd)

NC (4 winnaars):
Loek123, degrotegeneraal, kaiser, koekroeck

RW (0 winnaars):

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: kevinr
Juist ook even de mobiliteitsmogelijkheden gecheckt: Bij IM kan je blijkbaar gewoon aan P&R Linkeroever parkeren aan €1 voor de ganse avond... Of kijk ik ergens overheen?

Zet iron maiden op vrijdag, zaterdag of zondag en het was een ander verhaal, ook meer bands er nog bij en 2 podiums , ze hebben zich zwaar mispakt aan maandag, werkdag, schrijnend dat er zoveel tickets gratis zijn. Ik heb zelf de volle pot betaald en nu ook 2 tickets gewonnen, vind met moeite iemand die mee wil. Zonde Maiden verdient beter.
Helemaal eens.

Users who are viewing this thread