Overig Muzieknieuws

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik wist even niet waar anders dit te plaatsten, maar mede in het kader van de discussie over de Stones tickets, is dit wel een heel interessant item
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Iemand een idee waar Gaslight Anthem mee gaat komen? Nieuw album + tour? Heb de vorige exclusieve korte EU tour helaas moeten missen. Staan nog op mijn lijstje.
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Iemand een idee waar Gaslight Anthem mee gaat komen? Nieuw album + tour? Heb de vorige exclusieve korte EU tour helaas moeten missen. Staan nog op mijn lijstje.
Inmiddels weer een filmpje op FB waarin eerst live beelden te zien zijn en vervolgens een klok aftelt.
Die stokt nu nog bij 6 sec.. verwacht morgen vervolg aftellen tot 0 (?) Anders morgen nog aftellen en vrijdag iets van nieuws..
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
993
250
yeps, zal er ook bij zijn :)
Hopelijk het nieuwe werk terug richting "vroeger", de laatste cd was toch een teleurstelling.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.215
Ik ben er ook zeker bij! Jaartje of 4 geleden hen nog gezien in 013 met 10 jarige jubileumshow van 59 sound. Heerlijke show was dat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Deacon Frey stopt met The Eagles...
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530

MGK besloot System of a Down te coveren en het resultaat is......

Laat ons zeggen dat zelfs gekke Rudy in de plaatselijke karaoke om 2 uur s'nachts er zo geen shitshow van had gemaakt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Voor sommige evenementen kon dit volgens mij al, maar als het goed is, wordt het nu groter ingezet: het doorverkopen van tickets via Ticketmaster zelf. Wederom net als bij TicketSwap maximaal 20% boven de originele prijs. Of ze geven er nu pas een duidelijkere uitleg aan, dat kan ook, maar dan heb ik in de tussentijd iets gemist. Is (nog) niet beschikbaar voor alle evenementen, maar wel voor veel.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik heb als voorbereiding eens gekeken naar de eerste setlisten van Lorde nu ze met haar tour is begonnen in de USA. Leuk om te zien dat ze niet schuwt om af en toe wat anders te spelen en niet continu dezelfde set. Ook heeft ze al een keer The Strokes (The End Has No End) en Rosalia (HENTAI) gecoverd. Ben benieuwd wat de show in de AFAS brengt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Pink Floyd verkoopt hun muziekrechten voor bijna 500 miljoen dollar en David Gilmour denkt na om weer te gaan optreden met Pink Floyd.
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken