Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik zag dat de AH tegenwoordig ook instant over night oats heeft. Voor de nodige vezels ga ik dat dit jaar ook maar eens proberen. Wellicht bevalt t wel. Verder inderdaad broodje ei en pakjes knijp fruit (echte aanrader) als vast duo voor ontbijt. Neem zelf tegenwoordig ook de This Is Food vloeibare maaltijden mee en voor avondeten en zakken Mexicaanse bonenschotel met wraps en guacamole.

Sinds ik wat meer de tijd heb genomen goed te eten op festivals merk ik dat ik op zondag veel meer energie heb, dus extra tips voor eten zijn altijd welkom🤤

Thuis eieren koken en meenemen. Met een plakje kaas en gebakken uitjes is dat de eerste 2 dagen heerlijk ontbijt. Caprisonne invriezen als koelelementen, zijn later lekker als sapje. En als avondeten weleens zakje couscous, opkikker soepje, pittige noten, geitenkaas met honing en paprika gecombineerd tot avondeten. Alleen wat heet water nodig dan, ook een aanrader. Voor de rest idd de standaard dingen. Pannekoeken met kaas/spek, broodje knaks, etc

2 juni: 297 ts / 298 tm
3 juni: 286 ts / 300 tm
4 juni: 288 ts / 296 tm
5 juni: 297 ts / 291 tm
6 juni: 308 ts / 296 tm
8 juni: 297 ts / 286 tm
9 juni: 285 ts / 299 tm

Ik vind die kant en klare maaltijden in zakken echt in kwaliteit gestegen de afgelopen jaren. Goed voor een stevige bodem na een klein ontbijtje, of perfect om als je rond 7-8 terug bij je tent komt even snel te eten voordat je het verdere avondprogramma in gaat.

Users who are viewing this thread