Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kwam net deze tegen op Facebook van Altsien omtrent KluB C - voor 31 augustus moet het hersteld zijn zoals het was, dus helemaal geen probleem voor RW. Indien er boete volgt, zullen ze die ook gewoon aanvaarden.
Dear people, I really need a little help figuring out my biggest clash dilemma... The Haunted Youth vs Bleech 9:3. What would you do? I haven't been able to see either of them before.
Just came across this on Facebook from Altsien regarding KluB C ā it needs to be restored to its original state by August 31st, so absolutely no problem for RW. If a fine follows, they will simply accept it.
Zeg, stomme vraag, maar mag je overdag meer dan eens binnen en buiten? Mijn festivalmaatje zal wellicht overdag even moeten liggen om het tot de avond te redden, zou fijn zijn als dat in de tent kan.
Zeg, stomme vraag, maar mag je overdag meer dan eens binnen en buiten? Mijn festivalmaatje zal wellicht overdag even moeten liggen om het tot de avond te redden, zou fijn zijn als dat in de tent kan.
Zolang je je bandje hebt en scant bij het buitengaan kan je blijven binnen en buiten gaan. Veel mensen gaan wel eens naar buiten om even naar de tent te gaan of iets te eten/drinken op straat ofzo.