Rock Werchter 2026

Hi allemaal, ik wil een parkingticket kopen voor Werchter en vroeg me af 1)of groen 3 en groen 5 ver uit elkaar liggen? AI zegt zo'n 1 tot 1,5km verschil? (Maar idk hoe betrouwbaar ai in deze is) plus kun je dan niet juist parkeerfile vermijden met groen 5?
2)zijn er ook verharde parkeerterreinen? (Is groen 2 verhard?)

Alvast bedankt ☺️

Laatst bewerkt:
Heeft iemand al succes gehad met blauw 1? of kun je beter een hive parkeerticket kopen en vanaf daar naar de gewonen camping gaan. Ik stond normaal altijd op C en dat lukte altijd gelijk
Blauw 1 kun je gewoon kopen. Als je op A1 staat , kun je het beste die hebben.

Ik heb een ticket Blauw 1 evt. over, had even verkeerd gelezen en wij hebben alleen The Hive combi tickets nodig. Maar lijkt me sterk dat het al uitverkocht is?

Onder het motto: een gewaarschuwd mens is er twee waard

Al hoop ik dat niemand echt een waarschuwing nodig had en ze veel sleutelhangers mogen uitdelen

Onder het motto: een gewaarschuwd mens is er twee waard

Al hoop ik dat niemand echt een waarschuwing nodig had en ze veel sleutelhangers mogen uitdelen

Zolang ze niet aan de uitgang staan bij het uitrijden want dan gaat de uittocht nog trager :p

Zolang ze niet aan de uitgang staan bij het uitrijden want dan gaat de uittocht nog trager :p
Op zich zou dat weinig vertraging zijn, de file is toch altijd een ramp, dus de agent is sneller de auto's die staan te wachten langs gelopen dan dat het verkeer vooruit gaat.

Maar ze zeggen dat ze geen boete geven omdat je nog niet gereden hebt, dus het zal zijn voordat men de auto kan starten, vermoed ik.

Ik heb eerlijk gezegd nooit moeite met wegrijden, altijd in een 20 minuten ofzo wel de drukte uit.
We proberen ook wel einde maandagochtend weg te zijn, dat scheelt misschien wel.

Hier ook de parkingticket aangeschaft, 120 coins p.p. en natuurlijk de combi in de pocket. Voorlopig de geldkraan ff dicht haha.

Users who are viewing this thread