ES Primavera Sound Festival 2026

Zou dit een

Hoe is de situatie daar nu? Enig woord over Doja Cat en Massive Attack?
Ik speur het internet af. Iemand zegt dat in de persruimte is gezegd dat er niks meer doorgaat, een ander heeft dat weer van security gehoord en iemand anders weer ergens op een scherm zien staan

Mensen die richting MA gingen werden tegen gehouden, rest op Mordor werd geëvacueerd. Personeel claimde dat het festival zou worden gecanceld. Resultaat: al die duizenden mensen trekken huiswaarts. PS komt 1,5u tot 2u later dan doodleuk op Instagram zeggen dat MA dan toch door gaat. Rest van het festival werd maar wat aan hun lot overgelaten want ook hier geen muziek. Oklou was het laatste dat ik zag.

Er werd een visual getoond dat Mac en Alex G zouden gecanceld zijn, en die werd dan 1,5u getoond. Geen updates. Nada. Echt fuck dit festival. En de reden waarom is waarschijnlijk omdat zich in te dekken voor refunds.

• Sad
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje, Brian en JP5
Oh boy wat een shitshow. Ik zit net even op die livestreams maar snapte er helemaal niks van, lees dit nu pas.

Good luck voor degenen die daar zijn, hoop dat er alsnog wat moois van te maken is!

Blijkbaar gaan de kleinere podia terug weer voort zoals gepland. Mja, kut dat we zo rained down waren. Morgen beter I guess. Jammer, want in de nachtprogrammatie waren zeker nog wel wat interessante dingen. Jammer van Doja, keek er ook naar uit..

Nu ellende erbij is.... oohhh ik twijfel ook zo. Het is dat RON alleen het voordeel heeft omdat het de kleinste locatie heeft.
Maar wat een rot clash zo vroeg op de dag.

Zonde zonde. Slecht weer kan gebeuren maar Primavera is altijd wel een brakke organisatie als het komt op communicatie

Users who are viewing this thread