Pinkpop 2026

Soundcheck bezig, hoor je heeel goed op 4km afstand. Lekker! Zo komt "de vibe" er alvast goed in šŸ˜‰
ik zat ook in de achtertuin met een koffie te luisteren... Dat is het moment dat de Pinkpop kriebels jaarlijks helemaal in de FOMO stand gaan šŸŽ‰

Skin Goosebumps GIF

Wat betreft het onweer vanavond, een enkel model (harmonie bijv) zit op de koers dat zuid limburg en zuid nederland de jackpot krijgt. Ook zeer hoge windsnelheden.

Wat meer modellen neigen naar de koers van Icon die t onweer (gelukkig] vooral meer ri de nacht voorspelt en dan voor midden-oosten nederland, limburg dus een schampschot

Blijft nog gissen, maar hoop uiteraard dat icon er beter opzit.
Normaliter hier in Almelo gaat het vaak langs ons heen.

Om ons heen is niet erg :p , maar dat zie ik nergens, vanaf een uur of 22.00 uur is er wel kans.
Op basis van de laatste modellen hou ik er ook rekening mee dat het onweer al vroeg komt, mogelijk zelfs al voor 16:00. Maar dit soort situaties zijn altijd lastig te voorspellen dus je moet overal rekening mee houden

Ik ben benieuwd naar de verplaatsingen waar Kink het over had. Ze mogen ze onderhand wel bekend maken...
Zie onderstaand

Voor degene met de Pinkpop app: Per dag zijn er een paar Kink Secret Gigs, ofwel allemaal artiesten wat al op Pinkpop staan, maar dan voor intieme setting! Welke bands het zijn zijn onbekend, maar je komt er achter via de notificaties. Tot straks allen!

Ik ga niet liegen, ik zit op m'n bank en ben het lopen uit aan het stellen maar koeler wordt het ook niet..

Natasha Bedingfield > Via schaduwplekken manoeuvreren naar stukje Isabel van Gelder > ADF Samski? > The Vaccines > Roxy Dekker > The Beaches > Teddy Swims ofzo > Zara Larsson > 21 Pilots of wellicht silent disco > Camping B als ik het in me heb

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread