Pinkpop 2026

52028.jpg

De gele circel komt richting Landgraaf (waarschijnlijk net ten noorden langs), maar deze is "uit aan het doven".
De dikkere plak erboven gaat/is langs aan het gaan, daar hebben we de wind van.

allemaal veel plezier, hopelijk komen we elkaar tegen (signalement). Maak er een mooi, memorabel en gezellig Pinkpop 2026 van!

S7lkuz.gif

Goedemorgen allemaal! Hopelijk heeft iedereen die al op de camping stond een lekkere nacht gehad.
Wij gaan zo nog even de laatste spullen bij elkaar rapen en dan die kant op. Zin in een weekend vol nieuwe muziek ontdekken, oude favorieten terugzien en hopelijk een beetje overleven in die hitte. 😅

Tot ergens vooraan bij IDLES of The Cure of gewoon lekker een stukje schaduw.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Wat betreft het onweer vanavond, een enkel model (harmonie bijv) zit op de koers dat zuid limburg en zuid nederland de jackpot krijgt. Ook zeer hoge windsnelheden.

Wat meer modellen neigen naar de koers van Icon die t onweer (gelukkig] vooral meer ri de nacht voorspelt en dan voor midden-oosten nederland, limburg dus een schampschot

Blijft nog gissen, maar hoop uiteraard dat icon er beter opzit.

Bijlagen

• Screenshot_20260619_075439_Chrome.jpg
    Screenshot_20260619_075439_Chrome.jpg
    212,6 KB · Weergaven: 5
  • Screenshot_20260619_075449_Chrome.jpg
    Screenshot_20260619_075449_Chrome.jpg
    244,7 KB · Weergaven: 5
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Wat betreft het onweer vanavond, een enkel model (harmonie bijv) zit op de koers dat zuid limburg en zuid nederland de jackpot krijgt. Ook zeer hoge windsnelheden.

Wat meer modellen neigen naar de koers van Icon die t onweer (gelukkig] vooral meer ri de nacht voorspelt en dan voor midden-oosten nederland, limburg dus een schampschot

Blijft nog gissen, maar hoop uiteraard dat icon er beter opzit.
Vannacht op de camping viel echt mega mee!!
Hopen dat de rest van het festival ook zo gaat

Helden, hopelijk allemaal het tentje nog heel? Helaas door omstandigheden er vandaag nog niet bij maar vanaf morgen join ik jullie! Heel veel plezier allemaal!!

Ik rijd morgen die kant op, voor het eerst een festival(dagje) met mijn pa meepakken! We gaan speciaal voor the cure, wat heb ik daar machtig veel zin in.

Verder is mijn vader meer het type voor Suzan en Freek muziek, maar ik ga hem (hopelijk) meeslepen naar Jehnny Beth & the haunted youth. Het is tijd dat paps uit zijn muzikale bubbel stapt.

Verder kijk ik morgen erg uit naar Idles (vaak gezien, maar hebben een soft spot bij mij), Franz Ferdinand en toch Editors. Oh, en het eerste biertje in de zon!!

Voor iedereen die vandaag al mag: enorm veel plezier gewenst!

In de huisregels staat dat ereaders verboden zijn, wat met een lange treinrit wel prettig zou zijn om bij me te hebben. Zullen ze dat echt weigeren bij entree? Kluisjes zijn op het festival terrein dus moet wel eerst langs beveiliging

Users who are viewing this thread