Pinkpop 2026

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en RimkoW
Is dat altijd het juiste formaat dan?
Ik heb wel eens enorm lopen klooien om een foto op het forum te kunnen krijgen.

Ik bedoel het ook echt niet vervelend maar als iets dat wel kan bijdragen aan meer beleving bij het forum.
Maar goed daar is een ander topic voor. https://forum.festileaks.com/threads/denk-met-ons-mee-de-toekomst-van-festileaks.4294/
Geen idee, kan alleen uit ervaring spreken bij iPhone. Daar kun je direct na de screenshot de foto bijsnijden waardoor het altijd het goede formaat is. Bij de 17pro moet ik nu wel een screenshot van een screenshot maken om klein genoeg te zijn kwa bestandsgrootte.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hallo!

Wij staan voor onze eerste Pinkpop en hebben ietwat onwetend de Watertoren als camping geboekt. Aangezien daar savonds niets te beleven is en wij geen toegang hebben tot de reguliere camping vroeg ik mij af of er in de buurt van het festival (bij voorkeur richting huis) een soort van afterparties of minstens een cafƩ/kroeg waar je nog even kan nagenieten voor we de camping teruggaan?

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Avatar staat een dag eerder op Graspop en volgens mij open plekjes in tour 21e (tot 26e).
Zou wel wellicht wel een te mooie vervanger zijn in de tent...
Avatar is momenteel ook support van Metallica, dus die kunnen niet.

Inhaler is trouwens wel met clubtour bezig en in de buurt... Maar zullen niet de stap 'terug' doen naar de tent na afgelopen editie op South stage gestaan te hebben.

ik kan me eigenlijk best voorstellen dat DeWolff of Blackbird best aannemelijk kanshebbers zijn, gezien ze toch al aanwezig zijn ivm de Hoogmis. John Coffey paar keer genoemd ook wel. Ik gok bij zo'n kort op de bal afzegging wel op een act uit Nederland of Belgiƫ, of er moet een internationale act toevallig ruimte hebben in een volgepakte tour.

Hallo!

Wij staan voor onze eerste Pinkpop en hebben ietwat onwetend de Watertoren als camping geboekt. Aangezien daar savonds niets te beleven is en wij geen toegang hebben tot de reguliere camping vroeg ik mij af of er in de buurt van het festival (bij voorkeur richting huis) een soort van afterparties of minstens een cafƩ/kroeg waar je nog even kan nagenieten voor we de camping teruggaan?
Tankstation Minli šŸ™ƒ

Ik krijg geen reactie op alle vlakken waarom Dadi Freyr zaterdag een signeersessie geeft terwijl hij op zondag speelt. Blijf het erg vreemd vinden. Dacht stiekem dat hij misschien geschoven was maar gisteren vroeg hij op de socials nog welke cover hij zondag moet spelen.

Hallo!

Als ik me niet vergis mag je gewoon de camping op met een weekendticket.

• Leuk
Waarderingen: DaryllPPLocal

Users who are viewing this thread