Naar de optredens dan. Donderdag meteen een topdag (zoals verhoopt) met enkel goede optredens

Ik geef meteen een score ook, met dien verstande dat ik een 10 voorbehoud voor zeg maar een religieuze ervaring.
- Distant:7 goede start maar als je een half uur moet wachten door technische problemen in een bloedhete tent...
- Ankor: 9 heel hoge verwachtingen en die ook volledig ingelost. Genieten van begin tot eind

- (Combichrist): 7 maar stukje gezien in achtergrond van een toffe forum meeting maar dat klonk echt wel goed
- Dying Wish: 8 eerste aangename verrassing van de dag (en er waren er nog

). Stond als een eventueeel te zien maar heel blij dat ik dus wat vroeger ben vertrokken bij de meeting. Wat een energie van begin tot eind en Amerikanen die 'Free Palestine ' roepen met de 'fists in the air' hebben sws al een streepje voor bij mij.
- Bulls on Parade: 6 tijd om iets te eten en te drinken en dikke ambiance op de achtergrond maar het blijft toch wel 'maar' een coverband natuurlijk
- Accept: 7 Knallen van begin tot eind. Geen verrassingen maar kwaliteit gegarandeerd.
- Wind Rose: 7 door de cancel van Morello en de bijhorende verschuiving van Wind Rose een heel pijnlijke clash met Wolves In The Throne Room. Die heb ik al gezien, de dwergen nog niet en ik had wel zin in een feestje. Maar had er toch meer van verwacht. Nog niets gelezen verder hier, maar ik kan me zeker voorstellen dat Wolves beter was.
- Septicflesh: 8 en dat is een prestatie want even een dutje gedaan en dan wakker geworden met hen. Heel sterk optreden
- Bloodywood: 9 Wow, alle verwachtingen meer dan ingelost. Bloedheet maar wat een energie en ambiance!
- Pennywise: 7 Toch maar blijven hangen hier en dus niet Cult of Luna. Zeker geen spijt van gehad, iets voor einde wel doorgegaan om mooi vooraan te staan bij
- President: 8 Het lijkt wel alsof hun muziek gelukshormoon activeert. Super catchy in voor mij de goede zin van het woord.
- Limp Bizkit: 8 Hier zijn we dan met nog een heel aangename verrassing. Meezingers van begin tot eind. Top!
- The Offspring: 8 Blijven staan bij het onweer en zo ook op den duur bijna helemaal vooraan gekomen. Machtig optreden.