Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rage is wel het niveau coverband van de afterparty. Dus is best kwaliteit normaal.
Voor mij pakken rage nummers beter dan de Morello solo varianten. (Niks te min aan zijn kunde.)
Maar als ratm waren ze gewoon kwadraat beter.
Ik zal me dus wel vermaken.
Reden volgens mij een noodgeval in persoonlijke omgeving. (Ander festival was ook al geraakt)
Vind Tom Morello ook niet grootste gemis, maar dat je dat oplost met een coverband die zijn RATM-werk gaat spelen, vind ik misschien nog wel kariger dan het optreden van Morello zelf. Er zijn echt wel 'echte' Belgische bands die dat podium willen pakken.
Ik ben totaal niet aan coverbands maar ongewild toch al veel gezien (voor of afterprogramma) maar Bulls on Parade krijgt toch mij volle aandacht als ze spelen...Vooral omdat zijn stemgeluid zo dicht erop zit en heel krachtig is...een toppertje
Dat ja de boompjes aan de Jupiler stellen wel niet veel meer voor helaas... Een hoop gesneuveld en wat nieuwe geplant maar dit gaat niet voor schaduw zorgen helaas