Graspop Metal Meeting 2026

1000047313.jpg

Door alle opwinding over Maps en andere zaken zou ik het belangrijkste haast vergeten. Eigenlijk ken ik niet ƩƩn van deze bands. Alleen de opmerking van @Rockbeer dacht ik dat Kuazar Trashmetal is heeft mijn belangstelling gewekt. Maar ga er waarschijnlijk niet extra vroeg voor naar de weide. Denk dat het stoeltje op Inferno tegen die tijd al heel lekker zit. #jewordtouderpapa

• Leuk
Waarderingen: MandyRose
Ik ben bang dat dan een groot deel binnen een kwartier weg is voor Ankor (13:20). Misschien juist daarna om 14:00?
Dan sta ik waarschijnlijk bij Blackgold. Maar alleen omdat ik ze bij de vorige passage gemist heb. Maar ik moet wel zeggen dat de meeting ook wel hoog op mijn agenda staat

• Leuk
Dag beste kijkers,

Vers van de pers, de laatste update van iets na 10.
Meteo blijft 22 graden zeggen. Terug iets warmer dus. En 1 of 2 mm neerslag.
meteovista zegt 23, en op vrijdag en zaterdag zelfs 24 en 25 graden. 2 mm ook maar zaterdag droog.
buienradar zegt 0,0 mm voor woensdag en donderdag. Ook ongeveer even warm. 's nachts rond de 14 graden.
Ik gok donderdag de grootste regenkans en af en toe mss een droge dag.

Morgenavond zijn we er weer met meer weer.

Is 12 45 ontmoeten niet logischer dan ipv 1 uur? Dan is er nog wat tijd voor Ankor
Maar doe maar voorstellen. Leggen we de tijden naast elkaar. Maar de meeting kan ook iets later hoor. Vind alleen persoonlijk de eerste op de donderdag altijd wel fijn. Maar kom maar met de voorstellen.

• Leuk
Maar uit ervaring weet ik inmiddels wel dat het met een half uurtje niet gedaan is. Het is toch altijd weer even gezellig bijpraten met "oude bekenden"

@Joslittel . Jij op de donderdag nog ergens tijd? Of ben je dan nog niet aanwezig?

12:45 kan denk ik een goede vroege optie zijn maar wel aan de korte kant voor iedereen die naar Ankor wil. Misschien is 17:30 nog een optie? De drie bands die dan spelen heb ik denk ik niet heel veel mensen over gehoord dus lijken niet heel populair, maar misschien heb ik daar ook gewoon overheen gelezen?

12:45 kan denk ik een goede vroege optie zijn maar wel aan de korte kant voor iedereen die naar Ankor wil. Misschien is 17:30 nog een optie? De drie bands die dan spelen heb ik denk ik niet heel veel mensen over gehoord dus lijken niet heel populair, maar misschien heb ik daar ook gewoon overheen gelezen?
Ikzelf heb de Wolves wel hoog op mn donderdag-lijst staan šŸ˜… Maar we ontkomen er niet aan dat er altijd forumgangers een band willen zien tijdens de meeting. Misschien weer een apart topic met een poll aanmaken?

• Leuk

Users who are viewing this thread