Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Linkin Park, Ghost and Sleep Token for next year's anniversary edition, all three announced via drone show in the sky during this year's edition. Wow, I wasn't expecting so much
Denk dat sleeptoken open op het veld aankondigen gaat leiden tot gemixte reacties. Vaak gaan ze voor zo een live aankondiging wel voor bands die vrij zeker goed zulle vallen bij het publiek.
I think announcing a sleeptoken openly on the field will lead to mixed reactions. Often, for such a live announcement, they go for bands that are fairly certain to be well-received by the audience.
Denk dat sleeptoken open op het veld aankondigen gaat leiden tot gemixte reacties. Vaak gaan ze voor zo een live aankondiging wel voor bands die vrij zeker goed zulle vallen bij het publiek.
denk dat een Metallica en een System of a Down, maar ook een Ghost en Linkin park veel minder gemixte en ook vooral hevig gemixte reacties oproept als sleep token.
Set It Off: wow, over nostalgie gesproken. Toen ik een jaar of 13 was heb ik het album Duality helemaal plat geluisterd en daarna ben ik deze band totaal uit het oog verloren. Ik was dan ook erg verrast toen ik ze op de line-up zag verschijnen. Tot mijn grote verbazing kan ik het hele album nog steeds woord voor woord meezingen, maar tot mijn nog grotere verbazing is deze band eigenlijk perfect met mijn smaak meegegroeid, zonder dat ik dat dus heb meegekregen. Ik zette het nieuwste album aan om in te luisteren en... Grunts???? Breakdowns???? Wat is hier gebeurd??? Maar wat ontzettend vet!!! Het zal inmiddels duidelijk zijn dat ik hier echt enorm naar uit kijk.
Lagwagon: niks voor mij
Bury Tomorrow: niet 100% mijn ding, maar als ze niet volledig hadden overlapt met Electric Callboy was ik zeker even gaan kijken.
The Plot In You: weer een hele leuke nieuwe ontdekking voor mij dit jaar! Helaas ga ik deze toch overslaan zodat ik een goed plekje kan vinden voor tijdens Sabaton en dan ga ik in de tussentijd maar weer even meeblèren met de hitjes van Def Leppard.