The Plot in You: klinkt wel lekker, maar ik mis die extra punch nog wel wat. Ze clashen met Mastodon grotendeels, heel mss ga ik na een half uur Mastodon piepen op de Jupiler.
Bury Tomorrow: ik heb er vroeger veel naar geluisterd, maar zijn zowat in m'n vergetelhoekje beland en heb er nu niet zo heel veel meer mee. Elke keer dat ik ze hoor, denk ik 'meh ja, zal wel'. Clashen ook faliekant met Electric Callboy, wat ik (samen met Knocked Loose en Lionheart) de vreemdste clash van deze editie vind.
Lagwagon: meh ja, niet slecht, maar ook niet goed genoeg om langs te gaan.
Set It Off: ik kende ze niet, maar wat ik ervan gehoord heb vind ik mega catchy! Klinkt als iets datik aan mijn vriendin (die niks met metal of punk heeft, maar wel al eens The Offspring of Brutus oplegt) zou kunnen verkopen. Sommige nummers toch. Aanwezig!
Wargasm: vorige keer dat ze langskwamen gemist, en dik spijt van. Dit jaar sta ik er zeker!
King 810: recent wat ingeluisterd en vind het wel interessant. Interessant genoeg om Life Of Agony hiervoor te skippen? Dat zal ik op het moment zelf beslissen. Mss de combo.
Kuazar: altijd cool als metalbands in andere talen dan Engels spelen, bewijst maar dat de stem ook zeker een instrument is en dat de taal de muziek heel hard kan kleuren. Deze zou ik een kans kunnen geven, ook al ben ik niet de allergrootste Thrash fan.