Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is nu behoorlijk wisselvallig en koel, maar er komt beter weer aan! Lees wat je in het lange festivalweekend tijdens BKS26 kunt verwachten! | Weeronline
Misschien moet ik mijn gebruikersnaam veranderen, maar Jack White of Ata Kak gaat echt op het laatste moment beslist worden. Al neig ik gewoon naar JW.
Treinen gaan dat weekend niet, we rijden toch al, dus als je een beetje gezellig bent mag je mee met z'n tweeën. Of drieën, maar dan zit je dichter op elkaar op de achterbank.
7e album genaamd " Frozen Charlotte" van Jack White is vandaag aangekondigd! Althans, je kunt alvast een preorder bestellen bij third man records.
Vorige week heb ik al enorm genoten van zijn show in Hamburg. Hij had een diverse setlist, drie nummers van het aankomende album, en Jack zelf was in een vrolijk humeur. De aankondiging van het nieuwe album geeft de hoop dat hij weer een aantal nieuwe nummers zal spelen. Zo veel zin in vrijdag!