Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om er even iets positiefs tussen te gooien: Volgende week rond dit uur legt St. Paul z'n eerste plaatje op op The Floor! Ik haast me ondertussen -mét eerste Espresso-Martini in de hand - naar The Secret waar Ao het eerste (vijfsterren-)optreden van het weekend zal geven. #zinin
Om er even iets positiefs tussen te gooien: Volgende week rond dit uur legt St. Paul z'n eerste plaatje op op The Floor! Ik haast me ondertussen -mét eerste Espresso-Martini in de hand - naar The Secret waar Ao het eerste (vijfsterren-)optreden van het weekend zal geven. #zinin
Helemaal mee eens. Had haar zo graag willen zien, maar helaas. Nu moet het wel stoppen met alle must sees die afzeggen, maar in de eerste plaats natuurlijk beterschap voor Anna
Ik weet niet hoe het in jullie omgeving is, maar ik hoor best wel hype rondom BKS. Veel meer dan ik ooit gemerkt heb. Vooral de line-up wordt geprezen. En ook hoor ik best wat geluiden dat iets als DTRH te massaal geworden is (en LL te yupperig)
Rare is dat ik nergens iets vind op sociale media van artiest zelf of andere festivals. Morgen zou ze normaalgezien al optreden op primavera. Natuurlijk zo jammer dit en snel herstel gewenst
Jammer dat Anna op zondag staat want Grace Ives was een mooie vervangster geweest. Ze staat zondagavond alleen al in de bovenzaal(!) van Paradiso, maar is volgend jaar de opener voor Olivia Rodrigo en denk dat ze dan wel eens groot kan gaan worden.
In de praktische info mail staat dat de camping maar open zou zijn vanaf vrijdag 10u. Iemand tips met hoeveel je op voorhand zou moeten zijn om het gedrum te vermijden of is dat hoe dan ook geen issue?