Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft iemand toevallig een pdf met de timetable? Ik hou er van om de timetable ook even op papier mee te nemen (oldskool, I know), maar die via de site is helemaal niet printvriendelijk.
Ik kijk meestal bij het KNMI . Die hebben de verwachtingen afgelopen dagen helaas naar beneden bijgesteld. Het zou dus ook zomaar koel en wisselvallig kunnen zijn.
Om eerlijk te zijn vind ik tussen de 20 en 25 graden perfect. Korte broek, shirt, vestje. Snachts lekker afkoelen zodat je niet je tent uit zweet. Alleen hopen dat het droog blijft.
Komt er eigenlijk nog iets van een festileaks meeting?
Had ik al geprobeerd, maar dan nog krijg ik het in een heel raar formaat met zo'n 3 pagina's per dag. Ik weet dat BKS de voorbije jaren zelf ook echt een pdf voorzag met 1 pagina per dag.
Om eerlijk te zijn vind ik tussen de 20 en 25 graden perfect. Korte broek, shirt, vestje. Snachts lekker afkoelen zodat je niet je tent uit zweet. Alleen hopen dat het droog blijft.
Komt er eigenlijk nog iets van een festileaks meeting?
Oe medische redenen, da's niet best. Heel vervelend voor Anna dat ze ons nu niet kan ontmoeten. BTW ik heb zelf maar even gezocht naar een vervanger die op korte termijn beschikbaar is. Dit bandje heeft een gaatje na hun laatste optreden zie ik, misschien willen ze wel.