Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

Dutch Doom Days in Baroeg.
07 NOV
- Pagan Altar (UK doom)
- Godthrymm (UK gothic doom)
- Wolves in Winter (UK doom)
- Façade (NL post-doom)
- Sordid Empire (NL blackened doom/death)
- Afgrond (NL sludge/post-doom)

08 NOV
- Brave Murder Night (BE Katatonia tribute)
- Celestial Season (NL doom/death)
- Stygian Crown (US doom)
- Officium Triste (NL doom/death)
- The Answer Lies In The Black Void (HU/NL atmospheric doom)
- Mortajas (CL atmospheric doom)

Baroeg Open Air met nieuwe namen. Geinig dat die toch beter gaan programmeren.
📌 VR 11 SEP:
- Leif de Leeuw Band (NL bluesrock)

📌 ZA 12 SEP:
- Psychonaut (BE post-metal)
- The Bloody Beetroots (IT electro/rock; DJ set)
- Eelco (NL metal dubstep)

Complexity Fest heeft Haela Ravenna Hunt-Hendrix, oftewel Liturgy (solo), toegevoegd.

Made in Belgium heeft de eerste twee namen bekendgemaakt.
👉 SONS
👉 Admiral Freebee

• Leuk
Waarderingen: johanra
Even opwerpen voor de heel korte termijn. Wavefest wordt vandaag gehouden in de nieuwe Baroeg en tot mijn grote verbazing staat daar het Zweedse synthpopduo Kite. Eerste show in de Benelux ooit? Heb het idee dat daar best wat meer reclame mee gemaakt mocht worden, omdat ze in Zweden wel wat groter zijn (aka headliner Way Out West). Balen dat ik daar nu pas achter kom, want uiteraard gaat dat me niet meer lukken.

Voor de geïnteresseerden het tijdschema:
15:00 – 15:45 Emmon
16:10 – 16:50 Cold Union
17:15 – 18:05 Nuovo Testamento
18:45 – 19:45 La Bande Son Imaginaire
19:45 – 20:45 DJ CO2+ Carcosa: Wavefest best of set
20:45 – 22:00 KITE
22:00 – 23:00 DJ CO2 + Carcosa

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ha weet iemand of er aparte dag tickets komen voor Conflict festival? Mij lijkt het wel leuk Merzbow eens live te zien...
Ik hoop dat je conflux bedoelt anders zit je in België. Vorige keer dat ik ging hadden ze gewoon dag tickets voor de muziek dus komt goed, communicatie is wat langzaam vaak.

Ook nog Alex Zhang Hungtai(fka dirty beaches), Nicky Assmann & Robert Pravda Dante's Circle en Yara Mekawei erbij muzikaal. Interessante worp waar nog wat zal bij komen maar ik denk dat vooral de conference/kunst kant meer wordt aangevuld zoals eerdere jaren.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Ik hoop dat je conflux bedoelt anders zit je in België. Vorige keer dat ik ging hadden ze gewoon dag tickets voor de muziek dus komt goed, communicatie is wat langzaam vaak.

Ook nog Alex Zhang Hungtai(fka dirty beaches), Nicky Assmann & Robert Pravda Dante's Circle en Yara Mekawei erbij muzikaal. Interessante worp waar nog wat zal bij komen maar ik denk dat vooral de conference/kunst kant meer wordt aangevuld zoals eerdere jaren.
Die bedoelde ik uiteraard, thanks 🙃

Die bedoelde ik uiteraard, thanks 🙃
bericht van gisteren in de uitagenda Rotterdam met een klein beetje meer info over het festival zelf en je antwoord.
Het festival vindt plaats tussen 24 en 27 september. Een laatste aantal Early Bird Passe-partout tickets is nu beschikbaar voordat de reguliere passe-partout tickets in verkoop gaan. Event- en dagtickets zullen dichter op het festival beschikbaar worden gemaakt

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Conincx Pop (01/08/2026) te Elsoo:
Update Conincx Pop te Elsoo, NL (gratis):

14:30 - 15:00 F.I.X. (NL)
15:40 - 16:30 Sha-la-lees (BE)
17:00 - 18:00 The Hicky Underworld (BE) <- nieuw
18:30 - 19:30 Suzan Köcher’s Suprafon (DE)
20:00 - 21:00 RONKER (BE)
21:30 - 22:30 Fun Lovin’ Criminals (USA)
23:00 - 00:00 The Seatsniffers (BE)

Users who are viewing this thread