2 zitplaatsen Bruce Springsteen Barcelona 28/04 te koop

wackop

Playlistbediener
27 okt 2022
6
1
2 prachtige zitplaatsen naast elkaar.Vak 136,normaal enkel toegankelijk voor VIP.
 

wackop

Playlistbediener
27 okt 2022
6
1
Geen reden om op te passen hoor. 100% eerlijk.
Maar als ik de tickets op Ticketswap België zet dan krijg ik minder dan de aankoopprijs.
We hebben tickets gekocht voor Parijs en Barcelona maar door de “leuke” crisis kunnen we maar 1 concert doen.
Ps : als ik die tickets moet verkopen dan moet ik toch een account aanmaken of niet? Of moet je eerst elke dag 100 keer komen posten om geloofwaardig te zijn?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.204
783
Het was enkel een voorzichtige waarschuwing. Geen directe aanval op jouw persoon. Wat betreft Ticketswap: ik dacht dat het zo was dat het land van het evenement de regelgeving omtrent maximumprijzen bepaalt. Bijvoorbeeld: als ik tickets voor een Nederlands evenement aanbied, mag ik er 20% boven op doen. Maar als ik tickets voor een Belgisch evenement verkoop, dan mag dat niet, waardoor je inderdaad door de servicekosten van Ticketswap een paar euro inlevert.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

wackop

Playlistbediener
27 okt 2022
6
1
Snap ik,maar iemand die mensen wil oplichten verkoopt zijn tickets op Viagogo of zo. Daarom dat ik ze niet wil verkopen via die oplichters,voor hetzelfde geld verkopen ze ze nog 10 keer door.
Moest er iemand tips hebben voor een deftige betrouwbare website waar ik die tickets voor Spanje kan verkopen….graag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken